کمیته انضباطی فدراسیون کشتی اعلام کرد

محرومیت یکساله برای برادران عبدولی

رییس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی گفت: به دنبال اتفاقات رخ داده در مرحله نهایی انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی، ۸ نفر به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.
کد خبر: ۱۱۴۱۰۵۵
احضار ۸ نفر از عوامل درگیری در کشتی به کمیته انضباطی

به گزارش جام جم آنلاین نادر شکری در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این موضوع اظهار کرد: از ۸ نفر از کشتی‌گیران و افرادی که در اتفاقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی نقش داشتند، دعوت کردیم تا در جلسه روز سه‌شنبه کمیته انضباطی حاضر شوند.

وی درباره زمان اعلام رای این افراد گفت: پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی بلافاصله رای این افراد را اعلام می‌کنیم.

رییس کمیته انضباطی درباره نام این ۸ نفر گفت: نمی‌توانم نامی از این افراد ببرم چرا که این موضوع تخلف محسوب می‌شود. ممکن است یک نفر تبرئه شود و اینکه ما بخواهیم نام افراد را پیش از اعلام حکم منتشر کنیم، خلاف قانون و مقررات است.

وی با تاکید بر اینکه کمیته انضباطی به دنبال برخورد قانونی و عادلانه با متخلفان است گفت: هر فردی که ساحت کشتی خدشه‌دار کند با او برخورد خواهد شد. سخت‌گیری کمیته انضباطی باید از یک سو دارای ارعاب باشد تا فرد مرتبه آخرش باشد که چنین حرکاتی انجام می‌دهد و هم بازدارنده باشد. مثلا در موضوع امید نوروزی که دچار تخلف در انتخابی مسابقه‌های جهانی ۲۰۱۵ شده بود، ما به جای اینکه او را دو سال محروم کنیم رایی صادر کردیم که او راضی بود دو سال محروم شود اما یک سال از این شهر به آن شهر نرود تا کشتی آموزش دهد.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که در این پرونده قصد دارید چه برخوردی با متخلفان انجام دهید، خاطرنشان کرد: بستگی به شدت و ضعف خطای این افراد دارد. باید دفاعیات آن‌ها را بشنویم و پس از اینکه سهم هر کدام از آن‌ها در این اتفاقات مشخص شد، رای قانونی را صادر خواهیم کرد.

شکری درباره نحوه برخورد با سعید عبدولی گفت: قطعا بر اساس عدالت با او برخورد خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با حضور ۳ نماینده وزارت ورزش و مسئولان فدراسیون کشتی که طبق آیین‌نامه اعضای این کمیته محسوب می‌شوند روز سه‌شنبه در محل فدراسیون کشتی برگزار خواهد شد.

در جریان رقابت‌های وزن 87 کیلوگرم انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در سالن هفتم تیر تهران،سعید عبدولی و ایمان انصاری شدیدا با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری به اخراج هر دوی آن‌ها از مسابقات انجامید.ایمان انصاری پس از این اتفاق در گفتگو با خبرنگار ایسنا مدعی شد برادران عبدولی و چند نفر دیگر هنگام ورود او به رختکن به سمت وی حمله ور شده و وی را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.

همچنین در دیگر اتفاق این رقابت‌ها،سامان عبدولی در زمان مبارزه با محمد نوربخش ضمن انجام حرکاتی به دور از شان و جایگاه کشتی،با ضربه سر عمدا به صورت نوربخش زد.

در کشتی آزاد نیز پس از باخت یدالله محبی مقابل پرویز هادی در سنگین وزن،ارشک محبی کشتی‌گیر تیم ملی و برادر یدالله محبی در اعتراض به داوری این مبارزه،با بطری آب از جایگاه تماشاگران داور اوکراینی را هدف قرار داد و قصد داشت وارد تشک شود که ماموران جلوی او را گرفتند.

همچنین پس از دومین باخت محبی مقابل هادی،محمد حسن محبی پیشکسوت کشتی ایران و عموی یدالله محبی کنار تشک آمد و با داد و فریاد به تیم مداوری معترض شد که یدالله محبی جلوی او را گرفت و وی را به رختکن برد.

به دنبال اقدامات خوب یدالله محبی آزادکار سنگین وزن ایران که پس از باخت به هادی در جهت ایجاد جو آرام در سالن،عمو و برادر خود را به آرامش دعوت کرد و جلوی ایجاد تشنج را گرفت،قرار است از این کشتی‌گیر خوب تیم ملی تجلیل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها