مهمترین حادثه روز دوم رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی را سعید عبدولی با درگیری فیزیکی با حریفش رقم زد تا این فرنگی‌کار همچنان حاشیه‌ساز باشد.
کد خبر: ۱۱۴۰۷۰۴
عبدولی حاشیه‌ساز شد / کشتی با چاشنی کتک‌ کاری

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، ظهر امروز در ادامه دیدارهای انتخابی در وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی، سعید عبدولی و ایمان انصاری رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که این مصاف پرحاشیه در نهایت با زد و خورد ودرگیری این دو فرنگی‌کار، نیمه تمام ماند.

امروز در ادامه مرحله نهایی انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی که در سالن شهدای هفتم تیر تهران در حال برگزاری است، سعید عبدولی و ایمان انصاری در دور دوم وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی به مصاف هم رفتند که این دیدار از ابتدا با ضربه زدن سر عبدولی به صورت حریف همراه بود. این روند تا جایی ادامه یافت که دو فرنگی کار، کشتی را کنار گذاشته و به زد و خورد با یکدیگر پرداختند. درگیری تا حدی بود که ماموران انتظامی وارد عمل شدند و این دو رقیب را از تشک خارج کردند، اما این پایان کار نبود و درگیری این دو کشتی گیر حتی در کنار تشک و سالن گرم سالن شهدای هفتم تیر هم ادامه داشت.

با توجه به این حواشی، کشتی نیمه کاره ماند و هر دو کشتی‌گیر با رأی کمیته داوران دیسکالیفه و از ادامه مسابقات محروم شدند.

عبدولی صبح امروز هم در دور اول، بارها به رای داوران اعتراض کرد و نشان داد آمادگی روحی و روانی مطلوبی برای حضور در رقابتهای انتخابی تیم ملی ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها