فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند شش نفره سرقت‌های مسلحانه که در جاده خاش ـ ایرانشهر و خاش ـ سراوان از شهروندان سرقت می‌کردند، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۰۶۵۲
انهدام باند سارقان مسلح جاده

به گزارش جام‌جم، سردار محمد قنبری در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه و همچنین تیراندازی به سمت خودروهای عبوری در جاده خاش ـ ایرانشهر و خاش ـ سراوان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع اقدامات فنی و تحقیقات میدانی توسط کارآگاهان پلیس آغاز و با اشراف اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه‌روزی، محل اختفای سرکرده باند که در سرقت‌های مسلحانه و آدم‌ ربایی مشارکت دارد، شناسایی شد. ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و اطلاع از حضور سارقان به محل مورد نظر عزیمت و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم اصلی را همراه پنج نفر از همدستانش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به این که از مخفیگاه این سارقان تعداد دو قبضه کلاشینکف همراه هفت تیغه خشاب و 146 فشنگ جنگی و یک دستگاه خودروی پژو پارس کشف شد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند، برخورد می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها