رئیس پلیس تهران گفت: در طول شبانه‌روز به طور میانگین ۱۰ مورد تیراندازی در سطح شهر تهران داریم که به منظور برخورد با سارقان و مجرمان انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۹۱۲۸
وقوع روزانه ۱۰ درگیری مسلحانه پلیس با سارقان و مجرمان در تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی با حضور در مراسم اولین دوره اختتامیه سلاح‌کشی عملیاتی ویژه کارکنان پلیس تهران بزرگ، اظهار داشت: در طول شبانه‌روز به طور میانگین 10 مورد تیراندازی در سطح شهر تهران داریم که به منظور برخورد با سارقان و مجرمان انجام می شود، بنابراین پلیس های پایتخت باید آموزش های مدرن تیراندازی را فرا بگیرند.

وی با تاکید بر اهمیت آموزش، گفت: تلاش داریم مجتع آموزشی استاندارد با فناوری های روز دنیا را برای آموزش کارکنان فراهم کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکیدبر اینکه آموزش باید اثر بخش باشد، تصریح کرد: در حال حاضر 600 نفر از ماموران پلیس پایتخت که در ماموریت‌های حضور دارند تحت آموزش قرار گرفته‌اند؛ در این دوره از آموزش قرارگاه جهادی تلاش داریم که آموزش های تئوری را به مهارتی تبدیل کنیم.

رحیمی با اشاره به اهداف قرارگاه جهادی معاونت آموزش و تربیت فاتب، تاکید کرد: ایجاد شهرک آموزشی انتظامی و میدانی و نیز استمرار این آموزش ها تا رسیدن به اهداف بلند مدت قرارگاه جهادی، از موضوعات مهمی است که در دستور کار این پلیس قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها