در تماس با همتایان استرالیایی، هندی و انگلیسی؛

نتانیاهو ادعاهای ضدایرانی خود را تکرار کرد

بعد از ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ایران، کاخ سفید فورا در بیانیه‌ای مدعی شد ایران تسلیحات اتمی دارد اما بعد از ساعتی تغییراتی در بعضی از عبارات این بیانیه ایجاد کرد.
کد خبر: ۱۱۳۸۸۷۹
عقب نشینی آمریکا از تایید اظهارات نتانیاهو درباره برنامه هسته‌ای مخفی ایران

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، شب گذشته کاخ سفید بعد از نمایش تبلیغاتی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران بیانیه ای صادر و اعلام کرد که ایران برنامه هسته‌ای مخفی دارد، اما ساعاتی بعد بعضی از افعال این بیانیه را تغییر داد!

به نوشته پایگاه اینترنتی هیل، بعد از ادعاهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر وجود تسلیحات اتمی در ایران، کاخ سفید گفته بود «ایران برنامه تسلیحات هسته‌ای محکم و مخفیانه‌ای دارد که تلاش کرده آن را از جهان و مردم خودش پنهان کند اما موفق نشده است.»

هیل در ادامه نوشت، بیانیه اولیه کاخ سفید که در تضاد با گزارش‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و نظر دیگر امضاکنندگان برجام است که ایران را متعهد به این توافق می‌دانند، ساعتی بعد با اندکی تغییر مواجه شد.

کاخ سفید در اصلاحیه این بیانیه فعل «دارد» را از زمان حال به گذشته تغییر داد و بدین ترتیب بیانیه کاخ سفید به این شکل تغییر یافت که «ایران برنامه تسلیحات اتمی محکم و مخفی «داشت» که تلاش کرد اما موفق نشد آن را از جهان و مردم خود مخفی کند».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها