رئیس فدراسیون فوتبال گفت که وزیر ورزش به او درباره عدم حضور محمدرضا ساکت در این فدراسیون چیزی به او نگفته است.
کد خبر: ۱۱۳۸۶۵۱
تاج: وزیر ورزش درباره عدم حضور ساکت در فدراسیون فوتبال حرفی به من نزد

به گزارش جام جم آنلاین ، مهدی تاج پس از نشست شیخ احمد فهد الصباح با روسای فدراسیون‌ها ورزشی گفت: در فوتبال موفق شدیم در بازی با کره جنوبی 30، 40 هزار هوادار را به فوتبال بازگردانیم. در مقدماتی جام جهانی شاهد حضور همه مردم بودیم، در لیگ هم بیشترین تماشاگر را در آسیا داریم و در لیگ یک بسیاری از ورزشگاه‌ها پر از تماشاگر بود.

وی در پاسخ به این سوال که به دلیل ممنوع‌التصویر بودن در مراسم اختتامیه لیگ برتر حضور نداشته، گفت: نه، من فشارم بالا رفته بود و در این مراسم نبودم.

رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص اختلافات کرانچار و کی‌روش عنوان کرد: چنین چیزی نیست. سیاست ما از بالا به پایین است. انتخاب کرانچار، ارزیابی کمیته فنی بود و ما هم حمایت می‌کنیم.

تاج در واکنش به این موضوع که وزارت ورزش چند سال قبل مانع سرمربیگری کرانچار در تیم امید شده بود، عنوان کرد: چیزی در این باره نمی‌دانم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شد جواد نکونام یکی از گزینه‌های هدایت تیم امید بود، اظهار داشت: تیم نکونام در لیگ جایگاه بالایی دارد و صعود نساجی به لیگ برتر را به او تبریک می‌گویم، چرا که کار مهمی را انجام داد.

وی در مورد اعتراض باشگاه خونه به خونه به نتایج بازی‌های لیگ دسته اول تصریح کرد: اگر باشگاه خونه به خونه اعتراضی دارد، باید به سازمان لیگ ارائه دهد و به ما ارتباطی ندارد. اصلا از اعتراض آنها اطلاعی ندارم. قطعا اعتراضی کنند، سازمان لیگ رسیدگی خواهد کرد.

تاج در پاسخ به سؤالی در این زمینه مبنی بر اینکه صحت دارد که محمدرضا ساکت حکم محرومیت مدیر پیشین تیم ملی را امضا و ابلاغ نکرده است، گفت: ساکت این رای را امضا و ابلاغ کرده است.

تاج در خصوص اینکه ظاهرا وزیر ورزش و جوانان به او گفته که ساکت در فدراسیون فوتبال حضور نداشته باشد، گفت: این موضوع را تکذیب می‌کنم. در مورد ساکت، یک کلمه بین من و وزیر ورزش حرفی مطرح نشده است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره دستاوردهای حضور شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا و چنین افرادی در ایران گفت: او نفوذ زیادی در شورای المپیک آسیا دارد و همچنین در کنفدراسیون فوتبال آسیا تاثیرات خاص خودش را دارد، همین‌طور در فیفا و سایر نهادها. در فیفا مشکلاتی هم دارد. اما در آسیا، تاثیرگذاترین فرد است. حضور او و اینفانتینو در ایران اتفاق خوبی است. دیشب جلسه شامی با او داشتیم و صحبت‌هایی صورت گرفت که نافذ و خوب بود.

وی افزود: در این جلسات هم درباره میزبانی‌ها و هم کرسی‌هایی که باید ایران داشته باشد، صحبت شد. امروز البته در جلسه شیخ احمد با جهانگیری من حضور نداشتم، ولی گفتند که جلسه خوبی بوده است.

تاج ادامه داد: این افراد را شنبه و یکشنبه در دبی ملاقات خواهیم کرد، چون قرعه‌کشی جام ملت‌ها است و هم با شیخ سلمان و هم شیخ احمد دیدار خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها