عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: حفظ منزلت و معیشت کارگران یک ضرورت است و این دو عامل بستگی به حفظ ظرفیت اشتغال موجود و تلاش برای انسجام آن دارد.
کد خبر: ۱۱۳۸۶۴۱
حفظ منزلت و معیشت کارگران یک ضرورت است

به گزارش جام جم آنلاین حسین نیازآذری نماینده بابل، تلاش برای ایجاد اشتغال در جامعه را یک ضرورت مهم دانست و افزود: مجلس در برنامه ششم توسعه و بودجه سالانه کشور،توجه فراوانی به بودجه اشتغال زایی و استفاده ازظرفیت صندوق توسعه ملی برای تولید و اشتغال در روستا ها که محل خود کفایی است داشته ،اما از این پس وظیفه دستگاه اجرایی است تا برنامه ریزی برای این تصمیمات داشته باشد.

عضو کمیسیون عمران گفت:انتظار داریم دولت محترم برای حفظ شان کارگران عزیز با برنامه ریزی قدرتمند توجه به این قشر زحمت کشور داشته باشد و مجلس هم قطعا با این سیاست همراهی خواهد کرد تا در سالی که رهبر معظم انقلاب با عنوان سال حمایت از کالای داخلی اعلام کردند بتوانیم با تولیدات ملی با کیفیت،از محصولات ایرانی که به دست کارگران کشورمان تولید شده بهره ببریم.

نماینده بابل تاکید کرد:حمایت از تولید ملی توجه به کالای ایرانی و سرمایه داخلی است و کارگران مولفه اصلی وسرمایه داخلی برای تولید کالای ایرانی هستند که توجه به این مهم شرایط زندگی و معیشت آنان و خانواده هایشان تحت الشعاع قرار می دهد.

عضوکمیسیون عمران مجلس در مورد جلوگیری از روند بیکاری کارگران گفت:مطمئنا وقتی صحبت ازتولید ملی می شود باید حمایت از سرمایه گذاران داخلی نیز مورد توجه قرار گیرد تا بیکاری کارگران اتفاق نیافتد.

وی با تاکید بر اینکه توجه به تولید و حمایت از کارگران یکی از ضرورت های امروزی جامعه است یاد آور شد:این مهم باید سرلوحه اقدامات دولت و مجلس باشد چون هم اکنون رضایتی از وضعیت کارگران عزیز در مورد ثبات کاری، مسکن و بیکاری فرزندانشان وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها