رئیس رسانه ملی در همایش تجلیل از علمداران خلیج فارس خبر داد:

لزوم هوشیاری مردم و مسئولین در برابر فتنه بزرگ آمریکا در 22 اردیبهشت

رئیس سازمان صداوسیما از حرکت جدید رسانه‌ای آمریکا علیه ملت ایران در 22 اردیبهشت به عنوان فتنه‌ای بزرگ یاد کرد و خواستار هوشیاری مردم و مسئولان در برابر این حرکت پیچیده سیاسی- رسانه ای شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۴۴۴
لزوم هوشیاری مردم و مسئولین در برابر فتنه بزرگ آمریکا در 22 اردیبهشت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی عسکری در همایش تجلیل از علمداران خلیج فارس در بوشهر با تاکید بر حفظ وحدت ملی در برابر این فتنه بزرگ افزود: آن‌ها در 22 اردیبهشت می‌خواهند فتح‌باب جدیدی کنند و قدرت موشکی و حضور منطقه‌ای ایران را به مذاکره بکشانند.

رئیس رسانه ملی با تاکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی کشور در این مقطع حساس تصریح کرد: ملت ایران باید بر روی مواردی که به قدرت و امنیت کشور بستگی دارد، کاملاً قدرتمندانه بایستد و وحدت خود را حفظ کند.

دکتر علی عسکری با بیان اینکه آن‌ها می‌خواهند توانمندی موشکی را از ما بگیرند و قدرت ایران را در منطقه کم رنگ کنند تاکید کرد: مذاکره درباره توان موشکی و حضور منطقه‌ای ایران از خط قرمزهای امنیت ملی ما است و آقای ترامپ باید بداند که در این هدف خود شکست خواهد خورد.

وی با بیان اینکه آنها با این عملیات روانی وحدت ملت را هدف قرار داده اند گفت: ما الان در معرض یک جنگ بزرگ فرهنگی و رسانه‌ای هستیم و آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند با دیپلماسی و حمایت رسانه‌ای روی محاسبات و وحدت ملت ایران تاثیر گذارند پس لازم است در این خصوص کاملاً هوشیار باشیم.

رئیس رسانه ملی با اشاره به موضع واحد مسئولان نظام افزود: بارها مسئولان کشور، دولت محترم و هیئت‌های مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران گفته‌اند توان موشکی و حضور منطقه‌ای ایران قابل مذاکره نیست و این موضع همچنان ادامه دارد.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه امروز، ایران در قله عظمت و توانمندی قرار دارد خاطرنشان کرد: الطاف الهی و تدابیر رهبری انقلاب و همچنین هماهنگی میان قوای کشور سبب شده تا بتوانیم راه خودمان را پیش برویم و با نصرت الهی، گام های بیشتری برداریم.

دکتر علی عسکری در ادامه سخنانش به توطئه های مثلث آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی برای خلق داعش در منطقه عراق و شامات و جنایات بی رحمانه در این کشورها به منظور ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: آن‌ها بدانند که امروزه جمهوری اسلامی ایران به قدرت بزرگ منطقه‌ای تبدیل شده است و دولت، ملت و نیروی قدس سپاه پاسداران به یاری دولت و مردم عراق و سوریه شتافتند و بر داعش غلبه کردند.

او افزود: قهرمانی های مردم و مبارزان ایرانی نگذاشت تا مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی به اهداف شوم خود برسند و به لطف الهی شکست سنگینی خوردند.

رئیس رسانه ملی در بخش دیگری از سخنانش در همایش گرامیداشت روز ملی خلیج فارس، به بیان روایت سلحشوری های مردمان استان بوشهر پرداخت و گفت: استان بوشهر دارای سابقه فرهنگی، اجتماعی و تمدنی خاص است و در یک کلمه می توانیم بگوییم که این استان، تمدن ساز و یکی از مراکز شکل گیری تمدن اسلامی- ایرانی است.

او افزود: استان بوشهر، استان زرخیزی است که از منابع غنی نفت، گاز و پتروشیمی بهره مند است و انسان های ارزشمند، فاخر و فعال اقتصادی استان، در تراز بالای منطقه ای و بین المللی فعالیت می کنند.

دکتر علی عسکری، بیکاری را مشکل عمده و آزاردهنده جوانان استان بوشهر عنوان کرد و گفت: بر اساس پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، با همت مسئولان استانی و ایجاد صنایع پایین دستی مانند پتروشیمی، می توانیم مشاغل فراوانی ایجاد کنیم و اشتغال استان را به صد در صد برسانیم و رسانه ملی و مرکز صداوسیمای بوشهر، استان را در مسیر توسعه پایدار و اقتصادی یاری خواهد کرد.

رئیس رسانه ملی سپس به سلحشوری های مردم استان بوشهر در برابر متجاوزان خارجی در طول تاریخ اشاره کرد و افزود: همسایگان ما در جنوب خلیج فارس به ویژه ملک سلمان، پادشاه سعودی بداند که در خطه بوشهر و جنوب کشور، قهرمانانی زندگی می کنند که تحرکات و اظهارات آنها را دائماً رصد می کنند و اگر آتشفشان انقلابی مردم این خطه فوران کند، جواب دندان شکنی به آنها خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها