سرقت کیف میلیاردی جان مرد دلارفروش را گرفت

وحشت در چهارراه استانبول

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری پنج عضو باند سارقان مسلح در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۸۲
دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در گلستان

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، هفتم اسفندماه سال گذشته یک گروه چهار نفره از سارقان مسلح با خودرو وانت در محور گرگان به آق‌قلا به یک دامداری حمله کرده که پس از تیراندازی به صاحب دامداری و مجروح کردن وی، تعداد 44 راس دام را به سرقت برده و متواری شدند.

بر همین اساس و در پی تماس با پلیس 110، بررسی موضوع در اختیار پلیس آگاهی گلستان قرار گرفت که یک ماه گذشته کارآگاهان موفق شدند دو نفر از اعضای این باند را شناسایی و دستگیر کنند.

پس از دستگیری و اعتراف متهمان به جرائم ارتکابی و بررسی پرونده در دستگاه قضایی، شناسایی و دستگیری دیگر اعضای باند و بررسی پلیسی، پرونده در اختیار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی گلستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان در خصوص آخرین اقدامات پرونده گفت‌: پس از مدت‌ها اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند دو شب گذشته سه نفر دیگر از اعضای اصلی این باند را شناسایی و دستگیر کنند.

علی‌اکبر جاویدان با بیان اینکه تاکنون در مجموع تعداد پنج نفر از اعضای این باند شناسایی و دستگیر شده‌اند، گفت: دستگیری دو نفر مالخر و کشف سلاح وینچستر که در سرقت‌های مسلح از آن استفاده می‌شد و کشف یک کیلوگرم ماده مخدر تریاک از دیگر موفقیت‌های پلیس در راستای دستگیری اعضای این باند بوده است.

وی با اشاره به کشف 270 راس دام سرقتی از محل اختفای اعضای این باند، اضافه کرد: متهمان تاکنون علاوه بر ارتکاب به سرقت‌های مسلحانه به 18 فقره سرقت عادی احشام و موتورسیکلت اعتراف کردند.

گفتنی است، متهمان دارای سابقه در محاکم قضایی هستند و پرونده در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها