امام جمعه مشهد گفت: شادی که از طریق برگزاری کنسرت برای جوانان ایجاد می شود واقعی نبوده و مانند آب نبات چوبی سر آنان را گرم می کند.
کد خبر: ۱۱۳۷۸۵۷
جوان با کنسرت شاد نمی‌شود / کنسرت برای جوانان مانند آب نبات چوبی است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد با تبریک فرارسیدن روز جوان اظهارکرد: خوشبختانه در کشور جوانان زیادی با الگو گیری از حضرت علی اکبر(ع) به انجام فعالیت های مختلف مشغول اند و شهید حججی یکی از این نمونه ها بود.

وی افزود: در حال حاضر دشمن دو نقشه برای جذب جوانان ما دارد که یکی برای دختران و زنان ما از طریق حیازدایی و دیگری برای پسران و مردان جوان ما از طریق غیرت‌زدایی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ایجاد شادی برای جوانان از طریق کنسرت‌ها و آهنگ‌های مبتذل شادی نبوده و مانند آب نبات چوبی است که سر جوان را با آن گرم می‌کنند. باید بدانیم شادی جوانان زمانی محقق می شود که آنها اشتغال و زندگی سامان یافته ای داشته باشند است.

علم الهدی تاکید کرد: اگر مسئولان به دنبال ایجاد شور و نشاط در میان جوانان هستند و خود را متولی شادی جوانان می دانند باید از طریق سازمان‌دهی به زندگی جوانان این مهم را فراهم کنند نه از مسیرهای دیگر که نفعی برای آنان نداشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از کالای ایرانی در کشور گفت: این چه معنایی دارد که نمایشگاه لوازم آرایشی با حضور شرکت های خارجی در تهران برگزار شود و درست در کنار محصول داخلی ،محصول خارجی را به نمایش بگذارند تا بازدید کنندگان با مشاهده کیفیت دیگر سراغ کالای داخلی نروند. این اقدام کوبیدن کالای داخلی است.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: طبیعی است دختران جوان و نوجوانی که به این نمایشگاه می روند در آینده از محصولات خارجی استفاده خواند کرد. چرا مسئولان ستاد اقتصاد مقاومتی به این حوزه توجه نمی کنند؟ وقتی می گوییم نفوذ در کشور انجام می شود معنای آن این نیست که یک وزیر یا معاونش نفوذی باشند و ممکن است مشاوران در این حوزه تاثیر بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها