وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد:

کاهش مراجعه به پیام رسان های خارجی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در روزهای اخیر و با فعال شدن پیام رسان های داخلی میزان استفاده و مراجعه به پیام رسان های خارجی در کشور حدود 10 درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۱۳۷۷۳۹
کاهش  مراجعه به پیام رسان های خارجی

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، محمدجواد آذری جهرمی روز پنجشنبه به هنگام ورود به استان در فرودگاه اردبیل در گفتگویی کوتاه افزود: در این مدت استقبال از پیام رسان های داخلی خوب بوده و حرکت به سمت این پیام رسان ها تا 6 برابر رشد داشته است، ضمن اینکه حجم پیام های جابجا شده در آنها نیز روند رو به رشد دارد.

وی بیان کرد: پیام رسان های داخلی در ارایه خدمات خود مشکل خاصی نداشته و ضمن اینکه دارای شاخص های کیفی مناسبی هستند همچنان در حال توسعه و ارتقای خدمات خود می باشند. این پیام رسان ها همزمان با ارایه خدمات به لحاظ افزایش ارتقای کیفی خدمات، امینت اطلاعات و امنیت نرم افزارها در تلاش جدی هستند.

آذری جهرمی در باره محدودیت های احتمالی برای پیام رسان های خارجی نیز گفت: هنوز هیچ ابلاغی دراین زمینه به این وزارتخانه نشده و ما منتظر تصمیم گیری ها در این مورد هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در باره اهداف سفر یک روزه خود به اردبیل نیز گفت: برای ارایه گزارشی به مردم از خدمات دولت و نیز بررسی مسایل و مشکلات در این حوزه به این استان سفرکرده است.

وی بیان کرد: در این سفر موضوع اشتغال در حوزه فضای مجازی و فناوری اطلاعات و طرح بزرگ اجرایی در کشت و صنعت مغان بعنوان الگوی کشوری بررسی شده و چندین طرح ارتباطی نیز افتتاح خواهد شد.

جوانترین وزیر دولت دوازدهم همچنین گفت: جوانان این استان برای شرکت در مراسم روز جوان از من دعوت کرده بودند و من هم به دعوت آنها با افتخار پاسخ مثبت داده و به اردبیل سفر کرده ام.

جهرمی در اولین برنامه خود پس از ورود به اردبیل در مزار شهدا حضور یافته و به مقام شامخ آنها ادای احترام کرد.

شرکت در جلسه شورای اداری استان، افتتاح همزمان پروژه های ICT ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، ‌بازدید از طرح مجتمع ict اردبیل و حضور و سخنرانی در همایش جشن جوان برنامه های سفر یک روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به این استان می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها