رییس رسانه ملی در جمع نمایندگان استان خوزستان :

هرکاری که بتوانیم برای توسعه استان خوزستان انجام می دهیم

رییس رسانه ملی با اشاره به ظرفیت های فراوان استان خوزستان ، مردمان نجیب ، مقاوم و رشید این استان و مشکلات آنها تاکید کرد : رسانه ملی آماده است با همه توان درجهت رفع مشکلات مردم استان تلاش کند و هرکاری که بتوانیم برای توسعه خوزستان انجام می دهیم.
کد خبر: ۱۱۳۷۶۷۰
هرکاری که بتوانیم برای توسعه استان خوزستان انجام می دهیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی ؛ دکتر علی عسکری درجمع مجمع نمایندگان استان خوزستان اقوام مختلف دراین استان را گنجینه ای تاریخی برای ایران اسلامی خواند و افزود : من و همکارانم آماده ایم تا برای رفع بیکاری و مشکلات اقتصادی مردم استان خوزستان برنامه های ویژه ای تهیه و راهکارهایی موثر ارائه کنیم و مردم ونمایندگان این استان ما را همواره درکنارخود بدانند.

رییس سازمان صدا وسیما با بیان اینکه درآینده ای نزدیک مستندی ویژه با موضوع جهاد عشایر اقوام مختلف خوزستان ساخته خواهد شد گفت : از معاون سیما جناب آقای میرباقری می خواهم یک مستند ویژه با نام جهاد عشایر برای نشان دادن غیورمردی های عشایراقوام مختلف خوزستان تهیه شود تا بتوانیم گوشه ای ازپهلوانی های مردم این استان را به نمایش گذاریم .

دراین جلسه نمایندگان استان خوزستان نیز خواستار بیان صریح تر مشکلات مردم این استان و همچنین معرفی ظرفیت های فراوان و مختلف خوزستان از قاب رسانه ملی پرداختند.

بعضی از نمایندگان خوزستان هم دراین جلسه از برخی برنامه های رسانه ملی انتقاد کردند و خواستار توجه و دقت بیشتر به حساسیت ها و مسائل مردم خوزستان شدند که رییس رسانه ملی هم با تشکر از دقت و توجه این دسته از نمایندگان دستورات لازم را برای پیگیری نظرات و دیدگاههای آنان صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها