کد خبر: ۱۱۳۷۴۷۷

خدمات بیمه تامین اجتماعی را آنلاین دریافت کنید!

بیمه تامین اجتماعی بیشترین بیمه‌گزار را در سطح کشور دارد و افراد زیادی در کشور با خدمات و شرایط بیمه تامین اجتماعی سروکار دارند. بنابراین افراد زیادی با تمدید دفترچه بیمه، تعویض آن، صدور آن، مشاهده سوابق بیمه و... به‌طور دائم مواجه هستند؛ پس بهتر است نسبت به مزایای بیمه تامین اجتماعی باخبر باشیم و در مواقع لازم از آن‌ها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید :

مشاهده سوابق بیمه با موبایل


یکی از مزایایی که اخیراً بیمه تامین اجتماعی از طریق سامانه بیمیتو ارائه کرده است، امکان تعویض دفترچه بیمه تامین اجتماعی به‌صورت آنلاین است. حال باید ببینیم چه مواقعی به تعویض دفترچه بیمه نیاز داریم و چگونه می‌توانیم آنلاین دفترچه بیمه خود را تعویض کنیم.

تعویض دفترچه بیمه تامین اجتماعی!/ چه زمانی و کجا؟!

درصورتی‌که قبل از اتمام اعتبار دفترچه بیمه برگه‌های آن تمام شود نیاز به تعویض دفترچه بیمه خود داریم. احتمالاً این اتفاق بیشتر برای افراد مسن و افرادی که بیماری‌های خاصی دارند بیفتد. برای اینکه دفترچه بیمه خود را تعویض کنیم می‌توانیم هم به یکی از کارگزاری‌های بیمه تامین اجتماعی مراجعه کنیم و هم از طریق بیمیتو به‌صورت اینترنتی آن را تعویض کنیم. حال باید ببینیم این تعویض اینترنتی دفترچه بیمه تامین اجتماعی از بیمیتو به چه صورتی انجام می‌شود و چه شرایطی دارد.

 

تعویض اینترنتی دفترچه بیمه تامین اجتماعی از بیمیتو


برای اینکه دفترچه بیمه تامین اجتماعی خود را آنلاین تعویض کنید باید به وب‌سایت بیمیتو مراجعه کنید و از آنجا نسبت به تعویض دفترچه بیمه اقدام کنید.

بدین صورت که اطلاعات لازم را در سامانه بیمیتو وارد می‌کنید، مدارک لازم را آپلود می‌کنید سپس اطلاعات و مدارک شما به یکی از کارگزاری‌های بیمه تامین اجتماعی ارجاع داده می‌شود و دفترچه جدید برای شما صادر می‌گردد.

در این روش دیگر نیازی ندارید به کارگزاری بیمه تامین اجتماعی مراجعه کنید و زمان صرف کنید. در کمتر از 5 دقیقه و از هرکجا که به اینترنت دسترسی دارید می‌توانید نسبت به دریافت دفترچه بیمه جدید خود اقدام کنید.

بیمیتو سامانه‌ای برای مقایسه و خرید آنلاین بیمه است. با استفاده از بیمیتو می‌توانید علاوه بر تعویض نسبت به تمدید و صدور آنلاین دفترچه بیمه خود نیز اقدام کنید.

همچنین مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه از جمله بیمه شخص ثالث، بدنه، آتش‌سوزی، عمر و... با استفاده از بیمیتو امکان‌پذیر است.

همین الآن می‌توانید وارد سامانه بیمیتو شوید و در صورت نیاز نسبت به تعویض آنلاین دفترچه بیمه خود اقدام کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها