رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفتگو با جام جم آنلاین:

شکست طبس امداد الهی بود

شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، شکست طبس را از امدادهای الهی دانست و گفت : امام راحل فرمود این شن‌ها و طوفان‌ها جنود پروردگار و سربازان خدا بودند که وارد صحنه شدند؛
کد خبر: ۱۱۳۷۱۴۸
شکست طبس امداد الهی بود

حجت الاسلام سید رضا اکرمی در گفت و گو با جام‌جم آنلاین با اشاره بر گذشت 40 سال از تاسیس نظام انقلاب اسلامی اظهار داشت: در طی این 40 سال عنایات و امدادهای الهی را به وفور در سال‌های گوناگون و شرایط مختلف داشتیم.

وی با بیان حماقت صدام در جنگ تحمیلی 8 ساله و همچنین حمله به کویت، ادامه داد: در جنگ تحمیلی گفته می‌شد اختلاف مرزی و غیره داریم اما در حمله صدام به کویت اختلاف عرب و عجم و یا اختلافات مرزی نبود و حماقت و غرور صدام را نشان داد و ما را در تاریخ رو سفید کرد.

اکرمی افزود: امداد الهی بود که ظالم در برابر ظالم قرار گرفت و کویت پشیمان از پرداخت میلیاردها دلار در جنگ تحمیلی به صدام شد .

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در ادامه گفت: در داستان طبس راداری، آمرکایی‌ها را مشاهده نکرده بود و یا در آن منطقه پادگانی وجود نداشت حتی تفنگ و ژسه نیز در کار نبود، خداوند متعال با طوفان شن و ماسه و در نهایت برخورد هلی‌کوپترها به یکدیگر، توطئه آنها را منتفی کرد و شکست خوردند و رسوای عالم شدند.

اکرمی شکست طبس را از امدادهای الهی دانست و بیان داشت: امام راحل فرمود این شن‌ها و طوفان‌ها جنود پروردگار و سربازان خدایی بودند که وارد صحنه شدند؛ این امدادرسانی‌های الهی مختص به طبس نیست و خدای متعال اعلام می‌کند اگر یک گام به سمت من بردارید من ده گام به سمت شما برمی‌دارم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت گفت:در توطئه‌های سیاسی، اقتصادی، صنعتی و نظامی باز هم کمک‌های الهی ادامه خواهد داشت به شرط اینکه با خدا را باور داشته باشیم و با او در ارتباط بمانیم.

نسترن نعمتی/جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها