برنامه اخیر «جهان فوتبال» رادیو ورزش با حضور مجید حلاجی، مدیر عامل باشگاه تاسیسات دریایی به موضوع علت انحلال تیم فوتسال تاسیسات دریایی پرداخت.
کد خبر: ۱۱۳۶۶۱۷
بازگشت تیم فوتسال تاسیسات دریایی، آری یا خیر؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رادیو ورزش؛ مجید حلاجی، مدیر عامل باشگاه تاسیسات دریایی پیرامون علت انحلال تیمش اظهار کرد: هفته پیش طی بیانیه ای از حضور در لیگ برتر عذرخواهی کردیم که علت آن بحثهای مالی بود چون تیمداری ما پروژه محور است و اگر مشکلات مالی پیش بیاید ناچار باید صرفه جویی شود. بعلاوه هزینه های فوتسال هم نسبتا بالا بود و امسال مجمع قادر نبود که بودجه را تامین کند و اینطور به ما تکلیف شد. به دلیل نبود پروژه نتوانستیم کسب درآمد کنیم و به مشکلات جدی برخوردیم و در نتیجه نتوانستیم تیمداری را ادامه دهیم و ناچاریم امتیاز آن را واگذار کنیم تا ببینیم بعدها چه خواهد شد.

حلاجی درخصوص اهداف این مجموعه برای تشکیل تیم فوتسال تاسیسات دریایی بیان کرد: ما بیشتر می خواستیم یک کار اجتماعی انجام دهیم؛ ضمن اینکه مطرح شدن نام تاسیسات دریایی هم بود. اولین بار در سال ۹۳ قهرمان شدیم و به این هدف رسیدیم. ما می خواهیم که تیمداری را ادامه دهیم ولی هرچه هزینه می شود بازگشت سرمایه ندارد. به دفعات و در جلسات مختلف مشکلاتمان را عنوان کردیم ولی هیچوقت حمایت به آن صورتی که باید از تیمهای ورزشی نمی شود. در بدو ورود باید به فدراسیون پرداخت داشته باشیم؛ همچنین بابت شرکت در مسابقات لیگ و برای پخش مستقیم بازیهایمان باید هزینه کنیم. در همه جای دنیا روی بازرگانی ورزشی کار می شود ولی ما در این مورد چیزی نمی دانیم و وارد حوزه ورزش می شویم و گرفتار می شویم.

برنامه جهان فوتبال با اجرای مهدی شکری از رادیو ورزش پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها