برنامه اخیر «مجله والیبال» با ضیایی رئیس فدراسیون والیبال، درباره شرایط تیم ملی و انتخاب دبیری فدراسیون به گفتگو پرداخت.
کد خبر: ۱۱۳۶۳۲۸
معیارهای ضیایی برای انتخاب دبیری فدراسیون والیبال

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رادیو ورزش؛ احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال، در پاسخ به این سوال که برای انتخاب دبیر چه کارهایی انجام شده است، بیان کرد: فعلاً افشاردوست هم کارهای دبیری این فدراسیون را انجام می دهد و هم در سمت جدید فعالیت می کند. در حال حاضر گزینه هایی را مدنظر داریم که بعد از قطعی شدن حضور افشاردوست در مجموعه ورزشی کیش، فردی را به کار بگیریم؛ اما هنوز حضور شخصی در این پست قطعی نشده است. انشالله در آینده ای نزدیک این اتفاق خواهد افتاد.

وی، معیارهای خود برای انتخاب دبیر فدراسیون را بدین صورت شرح داد: در پست دبیری باید شخصی قرار بگیرد که والیبال را به معنای کامل بشناسد و با خانواده والیبال بیگانه نباشد. این فرد باید در جمع اعضای رسمی خانواده والیبال باشد، نه تماشاچی و علاقه مند. من در سالهای گذشته در انتخاب افشاردوست تا حدودی با داورزنی همراهی و همکاری داشتم. قبل از وی هم گزینه هایی بودند که معرفی شدند؛ اما به دلایلی نپذیرفتیم. دبیر آینده باید برنامه های فدراسیون آشنا باشد و بتواند بنده را کمک کامل کند.

دکتر ضیایی، نیز در پاسخ به این پرسش که آیا اعتقاد شما هم بر این است که بازیکنان جوان مورد نیاز کولاکوویچ باید در اردوی تیم ملی باشند و در اردوی تیم جوانان حضور پیدا نکنند، اظهار کرد: این عقیده که رده های سنی هر کدام در جایگاه خود قرار بگیرند و پله به پله خود را به تیم ملی بزرگسالان برسانند، عقیده صحیحی است. ما تمام این برنامه ها را برای المپیک 2020 چیده ایم. در المپیک توکیو نیاز داریم که دستمان از حیث بازیکن در پست های مختلف پر باشد.

رئیس فدراسیون والیبال، یادآور شد: روزی که کولاکوویچ به ایران آمد، دکتر داورزنی مسئولیت والیبال را برعهده داشت. آن زمان هم یک قرارداد 2+2 بستیم که پس از 2 سال ابتدایی، در صورت علاقه و رضایتمندی طرفین 2 سال دیگر همکاری ادامه یابد. ما از اهمان ابتدا با وی بحث 2020 را مطرح کردیم تا بداند همه این همکاری ها مقدمه ای برای موفقیت در المپیک 2020 است.

برنامه مجله والیبال، با اجرای مسعود اسکویی، کارشناسی علی شاکری و تهیه کنندگی سید محمدی، از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها