کشف دستگاه ضبط فیلم دوربین‌های مداربسته در بیابان راز قتل کارگر قهوه‌ خانه را فاش کرد.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۶۴
راز جنایت در قهوه‌خانه در دوربین مداربسته

به گزارش جام‌جم، عصر 24 فروردین امسال کشف جسد جوانی 21 ساله به نام مهرداد داخل اتاقک استراحت یک قهوه‌خانه به کلانتری 166 لواسان اعلام شد.

با حضور ماموران در محل کشف جسد و تائید خبر اولیه، بلافاصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی و قاضی کشیک دادگاه عمومی و انقلاب لواسان اعلام و با حضور تیم جنایی تحقیقات برای کشف راز قتل آغاز شد.

بررسی صحنه جنایت نشان داد مقتول بر اثر ضربات متعدد جسم تیز به ناحیه سینه و شکم به قتل رسیده و قاتل پس از جنایت با سرقت دستگاه ضبط تصویر دوربین مداربسته از محل جنایت فرار کرده است.

با توجه به تحقیقات انجام شده و اطلاعات به دست آمده مبنی بر وجود سابقه اختلاف و درگیری بین مقتول و خانواده همسر سابقش، در مراحل اولیه رسیدگی به پرونده تحقیقات روی اعضای خانواده همسر سابق مقتول متمرکز شد اما در ادامه و با کشف دستگاه ضبط تصویر در بیابان‌های محدوده ارتکاب جنایت و بررسی تصاویر به دست آمده از زمان جنایت قاتل به نام عبدا... 20 ساله شناسایی شد .

با شناسایی عامل جنایت کارآگاهان با مراجعه به محل سکونت وی در منطقه لواسان دریافتند او همزمان با وقوع جنایت ناپدید شده و اعضای خانواده‌اش هم مدعی هستند از وی اطلاعی ندارند اما در ادامه اقدامات پلیسی، کارآگاهان پی بردند عبدا... در کارخانه‌ای متروکه در منطقه کیانشهر که دامادشان در آنجا به عنوان نگهبان به کار مشغول است مخفی شده و قصد دارد در فرصتی مناسب و به صورت غیرقانونی از طریق مرزهای شرق کشور فرار کند. بلافاصله مخفیگاه متهم به صورت دقیق شناسایی و 28 فروردین، در مخفیگاهش دستگیر شد .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در این باره گفت متهم بناچار لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد، اما در خصوص انگیزه اصلی جنایت تاکنون اظهارات متفاوت و متناقضی را عنوان کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها