رحیم زارع عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید قبول کنیم مطابق استاندارد های جهانی کارهای ریشه ای برای جانبازان عزیز در بخش زیر ساخت های زندگی ،بهداشت و آموزش انجام ندادیم.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۸۷
مطابق استانداردهای جهانی کاری برای جانبازان نکردیم

به گزارش جام جم آنلاین نماینده آباده با گرامیداشت روز جانباز و قدردانی از رشادت های رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی افزود: متاسفانه تنها اقداماتی که تاکنون توانستیم برای جانبازان عزیز کشور داشته باشیم جنبه های ظاهری در بخش هایی مثل سهمیه کنکور بوده که این مزیت ، حتی منجر به ضایع شدن جایگاه این قشر در جامعه شده است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه تقسیم بندی و اولویت بخشی جانبازان به درصد های متفاوت کار شایسته ای نبود افزود: جانبازان عزیز کشورمان با هدف خدمت و دفاع از خاک میهن اسلامی در جبهه های جنگ حق علیه باطل حاضر شدند و جان خود را بدون درصد بندی به خطر انداختند بنابراین باید کاری کنیم که آنها از عملکرد جامعه بدون هر گونه تبعیضی در قبال خودشان راضی باشند.

نماینده آباده گفت:قطعا جانباز 23 درصد فرقی با جانباز 26 درصد ندارد و شایسته است که قانون در زمینه طبقه بندی این قشر ،‌وارد عمل شود و اصلاحیه های جدی داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به تصویب قانون جامع ایثارگران و مصوبات مهم دربرنامه ششم توسعه افزود: با وجود قوانین کار آمد بیشتر مشکل در نحوه اجرا و به واقعیت پیوستن مصوبات ،از سوی دولت و دستگاه اجرایی اجرایی است تا با تخصیص اعتبارات ،جانبازان عزیز بتوانند به حقوق اصلی خود برسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها