عضو کمیسیون بهداشت مجلس در جام جم آنلاین مطرح کرد؛

قوانین مرتبط با جانبازان معطل مانده است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: فرزند جانباز براساس قانون و مصوبات می تواند به جای پدرش استخدام شود اما متاسفانه این اقدام تاکنون عملیاتی نشده است.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۸۱
قوانین مرتبط با جانبازان معطل مانده است

عباسعلی پوربافرانی در گفت و گو با جام جم انلاین بیان کرد: خدمات جانبازان با مادیات قابل مقایسه نیست چون آنان هم از جان و هم از عضوی از بدنشان گذشتند و حال نیز به سختی با شرایط موجودشان زندگی می کنند. قطعا کار جانباز و ارزشی که آنان دارند با هیچ چیز قابل مقایسه نیست اما در بخش هایی از برنامه ششم توسعه برای این عزیزان در نظر گرفته شده که می تواند کمک کننده و موثر باشد.

وی اجرایی شدن مصوبات مجلس را در این خصوص مهم دانست و گفت: آنچه که در میان حائز اهمیت است اجرایی و عملیاتی شدن مصوبات است ما متاسفانه در برخی از موارد بخصوص در مورد فرزندان جانبازان، آن اقداماتی که باید در حوزه اشتغال آنان انجام شود گام موثری برداشته نشده ایم و بسیاری از جانبازان در این حوزه گلایه هایی دارند.

به گفته پوربافرانی، فرزند جانباز براساس قانون و مصوبات می تواند به جای پدرش استخدام شود اما متاسفانه این اقدام تا کنون عملیاتی نشده است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حوزه خدمات توانبخشی و درمانی بعضا اقداماتی توسط بنیاد شهید انجام می شود اما جانبازان در برخی از حوزه ها مشکلاتی دارند لذا باید در بخش توانبخشی و درمان رسیدگی بهتری برای جانبازان صورت گیرد تا انشالله بتوان گوشه ای از مشکلات این عزیزان را برطرف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها