گفتگوی جام جم آنلاین با نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس

مطالبات خانواده های شهدا پرداخت نشده است

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مجلس 500میلیون تومان از بودجه سال 97 را به بازنشستگی شهدایی که در هیچ یک از سازمان ها و نهادها استخدام نبودند، اختصاص داد.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۵۸
مطالبات خانواده های شهدا پرداخت نشده است

محمد حسین قربانی نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به مناسب روز «جانباز» در جام جم آنلاین بیان کرد: مجلس بر اساس اعتبارات لحاظ شده از بنیاد شهید انتظار دارد این مرکز جانبازان را از دو جهت مورد توجه بیشتری قرار دهد. یکی بحث هزینه های درمان و داروهای مورد نیاز جانبازان بخصوص جانبازان شیمیایی که دارای شرایط خاص بوده و این عزیزان نیازمند توجه خاص در بحث درمان و خدمات هستند.

وی ادامه داد: بحث دیگر در خصوص معوقات جانبازان و خانواده های آنهاست، علی رغم اینکه سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثاراگران قول داده بود تا پایان سال 96 این معوقات پرداخت شود اما متاسفانه بسیاری از مطالبات خانواده های شهدا هنوز پرداخت نشده است.

قربانی به اختصاص دادن مبلغی برای بازنشستگی شهدا در بودجه 97 اشاره کرد و گفت: مجلس در بودجه سال 97 مبلغی را برای بازنشستگی شهدایی که هیچ تعهدی به سازمان و نهادی نداشتند، اختصاص داده است چرا که در میان شهدای دهه شصت دانش آموزان و افرادی که در سازمان و نهادی استخدام نبودند، حضور داشتند و از این منظر بعد از شهادتشان خانواده هایشان هیچگونه فضای بازنشستگی ندارد.

به گفته نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان، مجلس 500میلیون تومان از بودجه سال 97 را به این کار اختصاص داده است.

این جانباز 30 درصد بزرگترین و مهم ترین انتظار جانبازان کشور را همین تفقدها و حرمت نگه داشتن های مسئولین دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها