ماه فروردین در تاریخ کهن، همیشه نشانه شروع و بالندگی بوده است، اما آخرین روزهای فروردین 1358 را کارکنان مومن و مکتبی ارتش جمهوری اسلامی ایران فراموش نخواهند کرد، روزهایی که تمام مخالفان و معاندان سعی داشته‌اند انقلاب نوپای ایران اسلامی را تضعیف کنند و شعار انحلال ارتش را سردادند.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۲۰
ارتش ولایی و انقلابی

بصیرت و هوشیاری حضرت امام خمینی(ره) بود که یک تنه در مقابل همه بدخواهان ایستاد و با یک پیام سرنوشت‌ساز و تاریخی 29 فروردین را روز ارتش نامگذاری فرمودند و برای کارکنان آن بهاری ساخت از جنس همگام شدن با ولایت، دفاع از کشور و درس ایستادگی و مقاومت که این روز تولد ارتش انقلابی در تاریخ ثبت شده است.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران خاستگاه فرماندهان، مدیران و دلیر مردانی است که در سخت‌ترین شرایط باید بهترین تصمیم را اتخاذ کنند، این توانمندی و آمادگی رزمی بالای رزمندگان ارتش موجب تامین امنیت و آرامش کشور شده است‌؛ رزمندگانی که در بحرانی‌ترین شرایط در کنار مردم هستند و خود را از جنس ملت می‌دانند، ارتش انقلابی و ولایی که در روز 29 فروردین با بصیرت امام عزیز سفر‌کرده‌مان جان جدیدی گرفت و با حضور قدرتمندانه در دفع غائله جدایی‌طلبان و دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه‌ها پاسخی ولایت مدارانه داده است.

نیروی زمینی ارتش، به‌عنوان نیروی کار آمد و تاثیرگذار در تمام عرصه‌های رزمی و فرهنگی همگام با دیگر نیروهای مخلص و ولایت‌مدار، علاوه بر ارتقای آمادگی رزمی به حفظ و حراست از مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخته است.

دشمنان قسم‌خورده نظام، اقتدار ما را در وحدت بین ارتش و سپاه و همچنین تولید تجهیزات بومی‌شده می‌دانند و به بهانه‌های مختلف سعی دارند منطقه را با حضور خود متشنج کنند اما باید بدانند اگر خطایی را مرتکب شوند با پاسخی دندان‌شکن از سوی جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد. پاسخ ما به دشمنان این است: «حماقت نکنید، آزموده را آزمودن خطاست.»

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه‌ای بی‌ثبات و پرآشوب، با هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری (حفظه‌الله تعالی) و به لطف خداوند متعال در حوزه‌های مختلف به جایگاه بسیار مطلوبی دست یافته است. دشمنان باید بدانند دیگر زمان تهدید و زورگویی گذشته است؛ امروز جوانان انقلابی، مومن و با بصیرت کشور پشت سر فرمانده و مولای خود ایستاده‌اند و منتظر کوچک‌ترین اشاره هستند تا طومار دشمنان و بدخواهان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در هم بپیچند.

29 فروردین، روز ارتش و گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان را به محضر مبارک مقام معظم رهبری،خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و همرزمان عزیز ارتش بویژه نیروی زمینی و ملت مقاوم ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض کرده و همچنین درود می‌فرستم به روح پاک و ملکوتی امام بزرگوارمان که عزت و سربلندی را با صدور فرمان تاریخی به ارمغان آورده است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری - فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها