آیین رونمایی و جشن امضای کتاب «طعنه به روایت نسبی» با عکس‌های افشین میرزایی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۵۴۰۴
طعنه به روایت نسبی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، آیین رونمایی و جشن امضای کتاب «طعنه به روایت نسبی» با عکس‌هایی از افشین میرزایی با حضور جمع زیادی از عکاسان پیشکسوت و جوان استان درسالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی خاتم الانبیا(ص) رشت و به همت انجمن عکاسان رشت برگزار گردید.

در ابتدای مراسم الوند رضازاده، رییس انجمن عکاسان رشت ضمن شادباش سال نو و آرزوی توفیق و بهروزی برای مردم و هنرمندان، به تشریح روند عکاسی افشین میرزائی ازسال 80 تاکنون نمود ودرباره برنامه های آتی این مرکز درسال جاری پرداخت.

سپس علیرضا عزتی، کارشناس مهمان این برنامه (عکاس، مدرس عکاسی و داور جشنواره‌های عکاسی) درباره نحوه فعالیت و سبک کارافشین میرزائی و کتاب «طعنه به روایت نسبی» پرداخت و از رابطه صمیمانه این عکاس باسوژه‌هایش مطالبی را عنوان کرد.

او این کتاب را مجموعه ای اجتماعی از تک عکس‌های این عکاس برشمرد که علاوه بر فرم مناسب از پیام های اجتماعی مناسب نیز برخوردار است.

این مدرس عکاسی با اشاره به نگاه اخلاق محور افشین میرزایی در عکاسی افزود: برخی رفتارهای عکاسان در فضای مجازی درباب رزومه سازی‌های غیر واقعی و همچنین عدم حمایت و نظارت سازمان‌ها و ادارات متولی هنر نیازمند دگر دیسی است.

سپس فیلم مستند «باچشمهایم...» به کارگردانی الوند رضازاده درباره افشین میرزائی برای نخستین باربرای علاقمندان پخش و مورد استقبال پرشور مخاطبین حاضر در سالن قرارگرفت.

همچنین افشین میرزایی دقایقی برای حضار درباره سال‌ها تلاشش در زمینه عکاسی و چگونگی روند به سامان رسیدن این کتاب صحبت کرد و در پایان با دعوت از استاد محمود بدرطالعی نویسنده مشهور گیلانی، نسیم طواف‌زاده مدیرعامل موسسه سبزکاران، مصطفی قامتی ریاست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گیلان علیرضا عزتی، عکاس و مدرس عکاسی و همچنین مادر خویش از این کتاب رونمایی کردند.

پوستر یادبود مراسم نیز توسط مهمانان به امضا رسید و درپایان هنرمندان به تهیه کتاب «طعنه به روایت نسبی» با امضای این هنرمند پرداختند و عکس‌های یادگاری هنرمندان حاضر در مراسم جلوه ای زیبا به بخش پایانی این آیین بخشید.

مجتبی عابدینی بی‌بالانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها