نماینده آمریکا در سازمان ملل ادعا کرد:

هدف حمله به سوریه جلوگیری از نفوذ ایران بود

نماینده آمریکا در سازمان ملل با تکرار ادعاهای بی‌اساس و واهی واشنگتن علیه کشورمان گفت که یکی از اهداف حمله به سوریه، جلوگیری از گسترش نفوذ ایران در منطقه بوده است.
کد خبر: ۱۱۳۵۰۶۳
هدف حمله به سوریه جلوگیری از نفوذ ایران بود

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، نیکی هیلی در گفت‌وگو با شبکه سی‌بی‌اس نیوز، بار دیگر به تکرار ادعاهای نخ‌نما و واهی واشنگتن علیه کشورمان پرداخت و مدعی شد که هدف حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه مقابله با استفاده از تسلیحات شیمیایی در این کشور، مبارزه با داعش و توقف نفوذ ایران بوده است.

هیلی در ادامه ادعاهای خود گفت: ما می خواستیم اطمینان یابیم که نفوذ ایران منطقه را در بر نخواهد گرفت. آن‌ها همچنان در سراسر منطقه مشکل ایجاد می‌کنند و ما می خواهیم تضمین کنیم که یک توقف وجود خواهد داشت. رئیس‌جمهور از متحدان خواسته است تا اقدامات بیشتری در خصوص سوریه انجام دهند و همه اینها در راستای بازگردان ارتش ما به خانه است.

وی همچنین با تکیه بر سناریوی ادعایی غرب مبنی بر حمله شیمیایی دولت سوریه در شهر دوما در غوطه شرقی گفت: هدف ما از این حمله ارسال یک پیام قوی به اسد و دوستانش مبنی بر این بود که ما نمی خواهیم شاهد ادامه استفاده از سلاح شیمیایی علیه سوری‌ها باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها