وزارت خارجه سوریه تجاوزگری آمریکا و هم پیمانان غربی‌اش به خاک سوریه را محکوم کرد و آن را ناشی از احساس ناامیدی واشنگتن و هم‌پیمانانش به خاطر ناکامی و شکست طرح توطئه علیه سوریه دانست.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۵۶
تجاوزگری تاثیر بر عزم راسخ مردم و ارتش سوریه ندارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: تجاوزگری رژیم‌های قلدر و سلطه جوی غربی در نتیجه احساس یأس و ناامیدی آنها به خاطر شکست طرح توطئه آمیز علیه سوریه روی داد.

این وزارتخانه افزود: این تجاوزگری بعد از آن صورت گرفت که ابزارهای کشورهای متجاوز یعنی گروه‌های تروریستی در برابر پیشروی ارتش سوریه شکست خورده و بیرون رانده شدند.

وزارت امور خارجه سوریه گفت: همزمانی تجاوزگری با ورود تیم تحقیقات سازمان منع سلاح‌های شیمیایی با هدف مانع‌تراشی در کار این تیم و پیش‌دستی از نتایج آن صورت گرفت.

این وزارتخانه از جامعه بین المللی خواست تا با قاطعیت این تجاوزگری را محکوم کنند که نتیجه‌ای جز تشدید تنش‌ها در جهان و تهدید صلح و امنیت بین المللی به همراه ندارد.

در همین حال، خبرگزاری دولتی سوریه به نقل از یک منبع در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: تجاوزگری وحشیانه با روحیه بالای ملت سوریه که برای محکوم کردن این تجاوزگری به خیابان‌ها و میادین آمدند، روبرو شد و این تجاوزگری به هیچ وجه بر عزم و اصرار ملت سوریه و نیروهای مسلح دلاور آن برای ادامه تعقیب هسته‌های تروریستی تکفیری و دفاع از حاکمیت سوریه و وحدت سرزمینی و مردمی آن و بازگرداندن امنیت و ثبات به جای جای این کشور تاثیری نخواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها