چهار مرد و زن که قصد داشتند از مرد همسایه اخاذی کنند، پس از ناکامی در اجرای نقشه‌شان او را از بالکن به پایین پرت کردند.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۹۱
قتل مرد همسایه پس از ناکامی در اخاذی

به گزارش جام‌جم، بعد از ظهر آخرین روز بهمن ماه سال گذشته مرگ مشکوک مردی در یکی از بیمارستان‌ های عالی شهر بوشهر به پلیس گزارش شد.

با تحقیقات پلیسی مشخص شد، مرد 42 ساله بر اثر سقوط به پارکینگ خانه‌اش جان باخته است. ماموران با حضور در محل حادثه به تحقیقات محلی پرداخته و متوجه شدند مرد جوان از بالکن خانه‌اش سقوط نکرده است.

از سوی دیگر، همزمان با سقوط مرگبار، ساکنان یکی از آپارتمان‌ها که دو زن و دو مرد بودند، ناپدید شدند. با کشف این سرنخ، احتمال عمدی بودن سقوط مطرح و ساکنان آپارتمان طبقه چهارم مورد نظر، تحت تعقیب قرار گرفتند.

به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر، پلیس با هماهنگی مقام قضایی پس از باز کردن واحد طبقه چهارم و مشاهده آثار درگیری در بالکن، طرح دستگیری دو مرد و دو زن ساکن واحد را در دستور کار قرار داد.

سردار خلیل واعظی از عملیات چندشاخه، پیچیده و طولانی پلیس برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهمان در دو شهرستان استان خبر داد و اظهارکرد: متهمان دستگیر شده به بزه ارتکابی اعتراف کردند و گفتند مقتول را به بهانه‌های مختلف به واحد مسکونی کشاندند و قصد اخاذی داشتند که پس از مقاومت مقتول، وی را از بالکن به پایین پرت کردند. چهار متهم این پرونده پس از قتل و قبل از این‌که کسی متوجه ماجرا شود، از محل فرار کرده‌ بودند

تحقیقات از متهمان در پلیس آگاهی بوشهر ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها