اجاره آپارتمان به 20 مرد افغان شگرد مرد جوان بود تا با سلب آسایش همسایه‌ها، مجبور شوند خواسته او برای تعمیر ساختمان را قبول کنند.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۹۰
اجاره آپارتمان برای انتقام از همسایه‌ها!

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مردی با حضور در پلیس آگاهی تهران از همسایه‌شان به اتهام ایجاد مزاحمت شکایت کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: یکی از اهالی دو ماه پیش به محله دیگری رفت و آپارتمانش را به 20 مرد افغان اجاره داد. از زمانی که این افراد پا به مجتمع ما گذاشته‌اند نظم ساختمان به هم ریخته است و آسایش و آرامش نداریم. آنها صبح‌ها از ساعت 4 صبح بیدار می‌شوند و با داد و فریاد صبحانه می‌خورند و با سر و صدا از خانه بیرون می‌روند. شب‌ها تا نیمه شب بیدار هستند. آنها به اعتراض‌های ما توجهی ندارند و حتی تهدید می‌کنند که نباید با آنها کاری داشته باشیم چون این آپارتمان را اجاره کرده‌اند. صاحبخانه نیز زیر بار نمی‌رفت افغان‌ها را از خانه‌اش بیرون کند و مدام می‌گفت با آنها قولنامه دارد و نمی‌تواند تا اتمام قرارداد مستاجرانش را بیرون کند.

با این شکایت ماموران با دستور قضایی به تحقیق از دیگر ساکنان مجتمع پرداختند که آنها نیز گفته‌های مشابهی را مطرح کردند و معلوم شد آنها نیز از حضور اتباع افغان در مجتمع شان شکایت دارند.

در این مرحله مردی که خانه‌اش را به افغان‌ها اجاره داده بود احضار شد‌. وی گفت: من با این گروه 20 نفره از کارگران افغان که کارت اقامت قانونی در ایران دارند هیچ مشکلی ندارم و با آنها قرارداد بسته‌ام.

وی افزود: من برای این که به همسایه‌ها بفهمانم مزاحمت یعنی چه این کار را انجام دادم. نشت آب باعث شده بود سقف خانه‌ام خراب شود. هر چه از همسایه طبقه بالایی و هیات مدیره ساختمان خواستم سقف را تعمیر کنند، بی‌فایده بود‌. از این وضع خسته شده بودم، به همین خاطر تصمیم گرفتم از همسایه‌ها و هیات مدیره انتقام بگیرم تا شاید مجبور به تعمیر ساختمان شوند. یک روز متوجه شدم 20 کارگر به دنبال خانه هستند و آپارتمانم را به آنها اجاره دادم. حالا هم فقط به یک شرط مستاجران را از مجتمع بیرون می‌کنم که هیات مدیره، ساختمان را تعمیر کند.

در این مرحله همسایه‌ها و هیات مدیره، خواسته مرد صاحبخانه را پذیرفتند و ساختمان را تعمیر کردند و به این ترتیب 20 مرد افغان از ساختمان خارج شدند.

*عکس تزیینی است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها