دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت که 2 تن از کارمندان شهرداری کرج به اتهام گرفتن رشوه میلیاردی از مالکان اراضی حوزه بزرگراه شمالی این کلانشهر دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۳۴۰۹۴
بازداشت 2 کارمند شهرداری کرج به اتهام گرفتن رشوه

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، حاجی رضا شاکرمی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: طبق بررسی اولیه این افراد با دریافت رشوه از مالکان اراضی حوزه پروژه بزرگراه شمالی کرج، قیمت این اراضی را بالاتر از نرخ کارشناسی به شهرداری اعلام می کردند.

وی اضافه کرد: برابر گزارش اداره کل اطلاعات استان البرز،افراد دستگیر شده با برقراری ارتباطات خارج از حیطه اداری نسبت به اخذ رشوه از مالکان در قبال افزایش ضریب محاسبه قیمت اراضی، ارائه گزارش غیرواقعی از ملک به منظور بالابردن ارزش آن، تسریع در انجام امور اداری و مساعدت در نحوه پرداخت مابه ازای ملک اقدام می‌کردند.

شاکرمی گفت: در نتیجه اقدام این افراد، املاک بسیاری با مبالغ غیرواقعی توسط شهرداری خریداری که منجر به تحمیل هزینه‌های سنگین به این دستگاه عمومی شده است.

وی ادامه داد: در این زمینه با انجام اقدامات قضایی و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) 2 نفر از کارمندان شهرداری کرج شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: در تحقیقات قضایی، این افراد به دریافت رشوه اعتراف کرده که با صدور قرارموقت تا تکمیل تحقیقات بازداشت هستند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه یکی از متهمان به دریافت بیش از یک میلیارد تومان اعتراف کرد، گفت: پرونده این افراد در شعبه 22 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه یک امور جنایی و جرائم خاص کرج در حال رسیدگی است.

بزرگراه شمالی کرج به طول 19 کیلومتر در امتداد بزرگراه شهید همت از 2 سال پیش در دست ساخت قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها