عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: حق هسته ای ایران در مسیر دشواری بدست آمده لذا از دولت می خواهیم با توجه به شهدایی که در این مسیر تقدیم شده ، ارزش های کسب شده را حفظ کند.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۵۹
عضو کمیسیون صنایع ومعادن:دولت ارزشهای کشور را حفظ کند

به گزارش جام جم آنلاین محسن کوهکن نماینده لنجان با تاکید بر اینکه امروزه چرخ اقتصادی و رونق مردم جهان از مسیر علم و تکنولوزی می چرخد افزود:قدم گذاشتن در عرصه تکنولوژی برای هر کشور امری اجتناب ناپذیر است و در این مسیر دستیابی به فعالیت های هسته ای اهمیت ویژه ای دارد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد:زمانی که ایران به بحث هسته ای ورود پیدا کرد غرب این حیطه را منطقه ممنوعه خود می دید و فکر می کرد که چند کشور قلیل حق ورود به این عرصه را دارند اما پس از دستیابی فرزندان ایران به فناوری هسته ای این خطوط قرمز شکسته شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از ورود ایران به عرصه فناوری هسته ای مقام معظم رهبری هر گونه سو استفاده از این انرژی را حرام اعلام کردند گفت: دستیابی به این دستاورد، در کشور با همه ملاحظات حاشیه ای انجام شد تا هیچ گونه سوء استفادهای از آن صورت نگیرد لذا بحث حیطه انسانی این مجموعه برای کشور اهمیت بالایی دارد.

کوهکن تاکید کرد:‌ حق هسته ای ایران در مسیر دشواری بدست آمده لذا از دولت می خواهیم با توجه به شهدایی که در این مسیر تقدیم شده ، ارزش های کسب شده را حفظ کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها