سنگربان تیم پرسپولیس همچنان در صدر برترین دروازه بانان لیگ هفدهم قرار دارد و گویا قرار نیست کسی هم بتواند رکورد او را بشکند.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۰۴
آقایانِ کلین شیت (اینفوگرافیک)

به گزارش جام جم آنلاین ، علیرضا بیرانوند رکورد بیشترین کلین شیت در جریان لیگ هفدهم را در اختیار دارد.

رشید مظاهری (ذوب آهن)، حسین حسینی (استقلال) و محسن فروزان (پارس جنوبی جم) رکوردداران بعدی هستند.

بیرانوند در حالی که در صدر برترین ها قرار دارد که در طول فصل دچار حواشی متعددی شد، از نشان دادن علامت هیس به هواداران تا ماجرای تمایل به جدایی از جمع سرخ ها و جنجال بزرگ شناسنامه اش که گفته می شد کوچک شده و در واقع متعلق به برادر کوچک ترش است.

رشید مظاهری سنگربان ذوب آهن اما بسیار بی حاشیه به کار خود ادامه داد. نتایج خوب ذوب آهن و عملکرد خوب او درون دروازه اصفهانی ها باعث شد تا یکی از برترین های لیگ باشد. مظاهری در این فصل بسیار با ثبات ظاهر شد هر چند برای تبدیل شدن به شماره یک ایران در جام جهانی 2018 کمتر امیدی برای او وجود دارد.

حسین حسینی نیز در این فصل از نیمکت نشینی مهدی رحمتی در استقلال نهایت استفاده را برد و نشان داد اگر بخواهد از او هم می تواند بهتر باشد. او رکورد بیشترین زمان نگه داشتن دروازه در کل تاریخ فوتبال ایران به نام خود کرد. اگر رقیب قدرتمندی به نام رحمتی نداشت شاید تعداد کلین شیت هایش به اندازه بیرانوند می رسید.

در رتبه چهارم نیز دروازه بان نام آشنای دیگری قرار دارد، محسن فروزان، او که در پارس جنوبی جم بازی می کند فرصت دارد تا پایان فصل تعداد کلین شیت هایش را بیشتر کند و حتی از نفر سوم یعنی حسین حسینی سبقت بگیرد.

هیلدا حسینی خواه / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها