درگیری مرد راننده با عابر به خاطر بوق زدن، با جنایت پایان گرفت. قاتل پس از این جنایت فرار کرده بود که در خانه دوستش دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۳۶
جنایت به خاطر بوق! +عکس

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از شامگاه 9 فروردین امسال و به دنبال گزارش مرگ مشکوک جوانی 22 ساله در بیمارستانی در قلعه نوی تهران در دستور تیم جنایی پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. با حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد پسر جوان با ضربه چاقو به قتل رسیده است.

دوستان مقتول هم در تحقیقات مدعی شدند، قاتل راننده خودروی پژو 405 بود که در اعتراض به نحوه عبور مقتول به نام حمیدرضا از عرض خیابان،اقدام به بوق زدن کرده و همین کار باعث درگیری و قتل پسر جوان شده است. قاتل پس از این جنایت با رها کردن خودرو در محل درگیری، همراه دوستش از محل فرار کرده بود.

در ادامه فردی که همراه قاتل بود شناسایی و در تحقیقات از او مشخص شد، او از بستگان نزدیک قاتل به نام مصطفی 33 ساله است. بنابراین خانه مصطفی در قلعه نو شناسایی شد و زمانی که ماموران به آنجا رفتند، دریافتند متهم به قتل از محل متواری شده است.

با انجام اقدامات پلیسی، کارآگاهان پی بردند متهم پرونده از طریق یکی از دوستان نزدیکش در مخفیگاه جدیدی در جنوب تهران پنهان شده که با اقدامات نامحسوس پلیسی، ساعت 5 عصر 14 فروردین وی دستگیر و به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

متهم در همان مراحل اولیه تحقیقات به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت: همراه یکی از بستگان نزدیک خود، سوار بر خودرو در جاده ورامین در حال عبور از خیابان بودیم. همزمان مقتول نیز همراه چند نفر دیگر در حال عبور از عرض خیابان بود.

نحوه‌ عبور آنها از عرض خیابان به گونه‌ای بود که باعث ایجاد مزاحمت در حرکت ماشین شد و به همین خاطر من برای آنها بوق زدم؛ همین موضوع باعث درگیری لفظی بین ما شد و زمانی که آنها شروع به فحاشی کردند، ما از ماشین پیاده شدیم. تعداد آ‌نها از ما بیشتر بود و همین موضوع باعث شد ما را کتک بزنند؛ در زمان درگیری چند ضربه به‌صورت من زدند به گونه‌ای که صورتم زخمی شد. من هم چاقوی ضامن دارم را از جیب بیرون آوردم و بی هدف چند ضربه پرتاب کردم که یکی از ضربه‌ها به مقتول برخورد کرد و او روی زمین افتاد. ترسیده بودم، بدون آن که بتوانم سوار ماشین شوم، پیاده از محل فرار کردم.

از طریق بستگان و اعضای خانواده متوجه مرگ مرد جوان شدم. پشیمان بودم، اما کاری از دستم بر نمی‌آمد تا این که پس از چند روز دستگیر شدم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و دیگر شواهد و دلایل به‌دست آمده از شاهدان صحنه جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه چهارم دادسرای شهرری صادر شد. متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها