فرمانده انتظامی شادگان از شناسایی ضاربین حادثه تیراندازی شب گذشته در شادگان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۷۷
شناسایی ضاربین حادثه تیراندازی به خودروی نماینده شادگان +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ سعیدی نیا اظهار کرد: شب گذشته افراد ناشناس در یکی از مناطق شهرستان شادگان در پی اختلاف با صاحب منزلی که در آن نماینده مجلس (مجید ناصری نژاد، نماینده شادگان) حضور داشته اقدام به تیراندازی به سمت خودروهای پارک شده می کنند که تعدادی تیر به دو دستگاه خودروی همراهان نماینده که در محل پارک شده بودند، اصابت می کند.

وی افزود: از همان لحظات اولیه اقدامات اطلاعاتی و پلیسی انجام شد و دو مظنون در این رابطه شناسایی شدند.

سرهنگ سعیدی نیا با بیان اینکه در این حادثه هیچ گونه آسیبی به کسی وارد نشده است، افزود: نتایج اقدامات متعاقبا اعلام می گردد.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: حادثه تیراندازی به خودروی نماینده شادگان در دست بررسی است اما مطمئنا علت حادثه تروریستی نبوده است.

سعید حاجیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حادثه تیراندازی به خودروی نماینده شادگان اظهار کرد: حدود ساعت 22:30 پنجشنبه شب (16 فروردین) دو موتورسوار ناشناس به سمت خودروی نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی که در منطقه شهرک شهید منتظری پارک شده بود، تیراندازی کردند.

وی افزود: در حال حاضر شناسایی عاملان این حادثه در دستور کار پلیس قرار گرفته و مظنونانی در خصوص این جریان دستگیر شده اند.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: در این حادثه هیچ گونه آسیبی به کسی وارد نشده است و تنها خودروهای پارک شده مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها