رد شدن نرخ دلار آمریکا از مرز 5 هزار تومان با موجی از واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی همراه بود به طوری که تعدادی از هنرمندان و چهره‌های سرشناس هم نسبت به گرانی قیمت ارز در اینستاگرامشان واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۱۱۳۱۳۸۱
سالی که نکوست از دلارش پیداست!/ کار به تراول نکشه صلوات!

به گزارش جام جم آنلاین، بسیاری از هنرمندان و چهره های شاخص با انتشار یک تصویر مشترک نسبت به گران شدن نرخ دلار واکنش های جالبی نشان دادند که در ادامه مشاهده می کنید:

ماه چهره خلیلی:سالی که نکوست از دلارش پیداست!!


حمید فرخ نژاد: علی برکت الله ،به این میگن عزت اقتصادی ،برسد به دست ریس جمهور محترم


علی کریمی: خوب عیدی به مردم دادین!!
میبینیم تا تابستون ٩٧و شروع تعطیلات عکس بالارو!!؟؟ کار به تراول چک نکشه صلوات


رامین راستاد:جا داره در این روزهای سال نو و بهار،یه خسته نباشید به مدیران اقتصادی سرزمینم بگم،دلار از مرز ٥٠٠٠ تومان گذشت،هیچکس هم استعفا نداد.
روحانی مچکریم
پ ن:بدبختی اینه که باید به ریال در بیاریم اما به دلار خرج کنیم


احسان خواجه امیری: دلار از پنچ هزار تومان رد شد من یه خدا قوت به هموطن های عزیزم میگم سعی کنید لبخند بزنین اینجوری سختیش کمتر میشه ،خدا بخواد قرار هست در سال جدید در شرایط شعب ابی طالب زندگی کنیم
میدونم خیلی شوخی تلخی کردم ولی از عصبانیت نمیدونم چی باید بگم که امنیت کشور مو بخطر ننداخته باشم !
تا به این سن هیچ وقت تجربه این حد از نا امیدی نسبت به فردا کشورم و نداشتم کاشکی اون شعار های انتخاباتی و نشنیده بودیم که قرار با دنیا آشتی کنیم قرار هست در های کشور به روی دنیا باز بشه توریست بیاد هواپیما جدید بیاد ماشین های خوب بیاد کار و اشتغال ایجاد بشه بعد یک دفعه اینجوری بشه خدا کمکمون کنه


مارال فرجاد: قرار چی بشه؟؟؟!!!!!


پولاد کیمیایی:ممنون هستیم از آقای روحانی بابت عیدی امید بخششون که نوید سالی پر رونق برای صرافی ها را میدهد سالی که نکوست از دلار پیداست! امیدوارم سال آینده اسکناس پایینی رنگش سبز نشه گرونی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها