ماموران کلانتری جوادیه تهرانپارس، قناری دزد را دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۱۳۱۲۷۷
قناری دزد تهرانپارس دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح رعد و تدابیر سلسله مراتب فرماندهی، تیمی از ماموران این کلانتری به گشتزنی در نقاط جرم خیز پرداختند که همین اثناء در خیابان «امین» فردی را در پیاده رو در حال زاغ زنی یک خانه مشاهده و برای دستگیری وی اقدام کردند.

وی افزود: فرد مظنون به محض دیدن ماموران فرار را بر قرار ترجیح داد و بلافاصله سعی کرد از محل متواری شود اما با سرعت عمل ماموران این امکان از وی سلب شده و در حالی که سعی داشت با سلاح سرد دست ساز خودش به ماموران حمله کند، بازداشت شد.

سرهنگ منصور حشمتیان اضافه کرد: متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده مشخص شد که وی چندی پیش با همدستی یک سارق دیگر از یک خانه در همین محدوده سرقت کرده است که متعاقبا مالباخته به کلانتری دعوت و با شناسایی چهره این سارق گفت که وی با همدستش به زور وارد منزل آنها شده و پس از بستن دست و پای وی و خانواده اش اقدام به سرقت ۲ میلیون تومان طلا و ۴۰ قطعه قناری به ارزش پنج میلیون تومان کرده است.

سرهنگ حشمتیان افزود: متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل شاکی اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه وی نیز قناری های مسروقه کشف و متهم برای بررسی های بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها