توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) صورت گرفت

انهدام باند بین‌المللی مسلح قاچاق مواد مخدر در کرمان

باند دو نفره توزیع مواد مخدر در محدوده میدان انقلاب و خیابان‌های اطراف شناسایی و منهدم شد.
کد خبر: ۱۱۳۱۲۲۹
انهدام باند توزیع مواد مخدر در میدان انقلاب تهران

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، رئیس کلانتری 148 انقلاب با اعلام این خبر گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مبارزه با مواد مخدر این کلانتری در خصوص خرده فروشان مواد مخدر، مشخص شد که 2 توزیع کننده مواد مخدر با همدستی یکدیگر اقدام به نگهداری و فروش مواد مخدر می کنند و این امر به تجمع معتادان منجر شده است.

وی ادامه داد: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنها صادر شد و بلافاصله تیمی از ماموران برای تحقیقات به محل پاتوق های متهمان اعزام شدند.

سرهنگ پیمان لطیفی گفت: پس از چند شبانه روز تحقیقات و بررسی های انجام شده مخفیگاه متهمان در محدوده جمالزاده شناسایی شد با حکم قضایی ماموران به محل اختفای آنها اعزام شدند.

وی افزود: طی یک عملیات ضربتی هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل یک کیلو و 700 گرم تریاک کشف شد و هر دو متهم برای بازجویی به کلانتری منتقل شدند.

رئیس کلانتری ۱۴۸ انقلاب گفت: متهمان در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها