همزمان با پایان نوروز صورت گرفت؛

سقوط نرخ بلیت هواپیما / پرواز ۴۰ هزار تومانی!

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: بخشی با عنوان اعتبارسنجی بلیت در وب سایت انجمن قرار گرفته است و افراد می‌توانند با مراجعه به آن از اعتبار بلیت خود مطلع شوند.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۳۹
نحوه اعتبار سنجی بلیت هواپیما در ایام نوروز/ حداقل و حداکثر نرخ بلیت پروازهای نوروزی چقدر است؟

مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم آنلاین، درباره آخرین برنامه ریزی انجمن شرکت‌های هواپیمایی برای ساماندهی ایرلاین‌ها در جهت سفرهای نوروزی اظهار داشت: طبق سنوات گذشته تلاش کردیم تمام ظرفیت فعال ناوگان هواپیمایی کشور را عملیاتی کنیم تا در ایام نوروز در خدمت مسافران باشیم.

وی در ادامه افزود: در این راستا حدود 160 فروند هواپیمای فعال آماده خدمات رسانی می باشند و حدود 900 پرواز در روز برای این ایام پیش‌بینی می‌شود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره بر حداقل و حداکثر قیمت بلیت پروازهای نوروزی در مسیرهای مختلف شرکت‌های هواپیمایی گفت: نرخ پروازها در مسیرهای مختلف روی وب‌سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی بارگذاری شده است و مسافران می‌توانند با مراجعه به آدرس www.aira.ir نرخ‌ها را مشاهده کنند.

وی اظهار داشت: مسافران برای تهیه بلیت فقط از ۳ طریق سایت شرکت‌‌های هواپیمایی، آژانس‌های فروش بلیت شرکت‌ها و آژانس‌های دارای مجوز بند الف، اقدام کنند.

اسعدی سامانی درباره سایت های اینترنتی غیرمجاز و کانال‌های تلگرامی برای تهیه بلیت هشدار داد و تاکید کرد: از مسافرین درخواست می‌شود که برای تهیه بلیت به سایت‌های اینترنی غیر مجاز و یا کانال‌های تلگرامی مراجعه نکنند.

وی با بیان اینکه این انجمن شرایط را برای راستی‌آزمایی بلیت‌های نوروزی فروخته شده به مسافران فراهم کرده است اعلام کرد:در وب سایت انجمن بخشی با عنوان اعتبارسنجی بلیت قرار گرفته است و افراد می‌توانند با مراجعه به آن از اعتبار بلیت خود مطلع شوند تا در صورت وجود مشکل، قبل از مراجعه به فرودگاه نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره بر تراکم پروازها و ازدیاد تقاضای سفر در ایام نوروز گفت: ممکن است تاخیری در پروازها باشد اما مسئولین در این قسمت تلاش می‌کنند تا تاخیرهای احتمالی را به حداقل برسانند.

نسترن نعمتی/جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها