مدیر خدمات پس از فروش ایران خودرو از استقرار ۲۷۰۰ گروه امداد خودرویی در ایام نوروز در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۴۶
استقرار ۲۷۰۰ گروه امداد خودرویی در کشور طی ایام نوروز

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، رضا حسینی در مراسم آغاز طرح امدادرسانی نوروزی ایران خودرو اظهار داشت:‌ این طرح از امروز تا ۱۴ فروردین سال آینده اجرایی می‌شود و در مجموع ۲۷۰۰ گروه به مردم امدادرسانی خواهند کرد.

وی افزود: در قالب این طرح ۳۷۷ نمایندگی، ۲۱۸۲ گروه امدادرسانی و ۱۷۷ فروشگاه مجاز شرکت خواهند داشت.

مدیر خدمات پس از فروش ایران خودرو با بیان اینکه در طرح امداد نوروزی ایران خودرو هزار دستگاه خودروبر، ۲۲۲ امدادگر دو منظوره و ۹۶۹ امداد بالینی مورد استفاده قرار می‌گیرند، گفت: در این طرح ۳۷ موتور سوار نیز به مردم امدادرسانی خواهند کرد، پایگاه‌های امدادی در شش محور پرتردد ایجاد خواهد شد که در مجموع ۶۶۰۰ نفر به مردم خدمات ارائه خواهند کرد.

حسینی در ادامه با اشاره به کاهش ۲۶ درصدی زمان تعمیر خودرو در امداد نوروزی سال گذشته، بیان داشت: در این مدت میانگین زمان انتظار مشتریان برای دریافت خدمات نیز ۳ درصد بهبود یافته است.

وی همچنین با اشاره به افزایش ۴۵ درصدی رضایت مشتریان در شبکه‌های تعمیرگاهی ایران‌خودرو اظهار داشت: ۳۰ درصد پذیرش مشتریان در شهر تهران در تعمیرگاه‌های مرکزی صورت می‌گیرد.

مدیر خدمات پس از فروش ایران خودرو کاهش ۷۱ درصدی زمان تعمیر خودرو در شبکه نمایندگی‌های این شرکت را یکی از دستاوردهای مهم شبکه خدمات پس از فروش این گروه خودروسازی عنوان کرد و گفت: در سال جاری تمرکز بر سرعت، کیفیت و هزینه خدمات بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها