نشست علنی امروز مجلس برای بررسی استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با مشاجره لفظی دو نماینده موافق ومخالف وزیر مواجه شد.
کد خبر: ۱۱۲۹۴۶۴
مشاجره لفظی در استیضاح وزیرکار / آقای وزیر بگو امروز کجای تهران زندگی می کنی!

به گزارش جام جم آنلاین هنگامیکه محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس که به عنوان موافق استیضاح وزیر کار در حال صبحت در تریبون مجلس بود، در سخنانی گفت: اگر آقای ربیعی فرزند جوادیه است، باید دید امروز کجا زندگی می‌کند، اگر او فقر را در آغوش گرفته، باید بگوید که چرا الان در شمال شهر زندگی می‌کند و یا فرزندانش در کجا و چگونه زندگی می‌کنند.

در میان این سخنان عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر که مخالف استیضاح ربیعی بود، مقابل تریبون پورابراهیمی قرار گرفت و با بالا بردن صدای خود فریاد زد که شما چه کار به فرزندان ربیعی دارید، اجازه ندارید در مورد چنین چیزیهایی اظهارنظر کنید. که پورابراهیمی خطاب به خدری گفت: شما که حرف خود را زدید، اجازه بدید من هم حرفم را بزنم.

این مشاجره لفظی به همین جا ختم نشد و در حالی که نمایندگان سعی داشتند خدری را آرام کرده و به جایگاهش هدایت کنند، این نماینده مجلس همچنان اعتراض می کرد و فریاد می زد.

بعد از این مشاجره ، پورابراهیمی که می‌خواست به ادامه سخنانش بپردازد، خطاب به مسعود پزشکیان که ریاست مجلس را برعهده داشت، اعلام کرد که فایلی را برای توضیح سخنانش آماده کرده ، اما به دلیل اینکه اتاق فرمان نتوانست آنرا به موقع پخش کند مجداد اعتراض کرد، در مقابل این اعتراض پزشکیان گفت متأسفانه فایل شما گویا دچار مشکل است که اجرا نمی‌شود که پس از آن پورابراهیمی به حالت اعتراض گفت بنده فایل خود را به درستی آماده کرده بودم، چرا عوامل اتاق فرمان کمک نمی‌کنند آن اجرا شود، حال که من فایلی برای توضیح ندارم، چگونه توضیح دهم و به مطالب موجود در فایل اشاره کنم.

پورابراهیمی به نشانه اعتراض و پس از اینکه فایل مورد نظرش اجرا نشد،با تکان دادن انتقادی دستانش تریبون مجلس را ترک کرد و در جایگاه خود نشست که پس از آن پزشکیان گفت ما زمان شما را نگه می‌داریم و پس از برطرف شدن مشکل فایل، شما به ادامه سخنان‌تان بپردازید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها