استقلال با این رویه پیش برود کم کم وارد بحران مصدومیت بازیکنانش می شود. روز گذشته دوباره یکی دیگر از بازیکنان این تیم به صورت جدی مصدوم شد و حتی اخباری مبنی بر پارگی رباط صلیبی این بازیکن به گوش رسید که البته تکذیب شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۸۲۴
دو خبر از مصدومان استقلال ؛ پادوانی به تهران می آید، کریمی به العین نمی رسد

به گزارش جام جم آنلاین، محسن کریمی از ناحیه زانو مصدوم شده است. ابتدا گفته می شد وی دچار پارگی رباط صلیبی پا شده است اما این خبر کذب اعلام شد.

همچنین بهنام برزای به دلیل مصدومیت بازی های زیادی را از دست داده است و مدت ها است که شرایط بازی کردن را ندارد.

او در تمرین امروز استقلال هم غایب بود تا مشخص شود به طور قطع به بازی برگشت برابر العین هم نخواهد رسید و این بازی را هم باید از خانه تماشا کند.

در نهایت اینکه لئوناردو پادووانی مدافع برزیلی تیم استقلال که در جریان دیدار این تیم با فولاد خوزستان به شدت از ناحیه گردن مصدوم شده بود، قرار است به زودی به تهران بیاید. این بازیکن در حال حاضر حدودا دو هفته است که در شهر اهواز بستری بوده و در این شهر مراحل درمانی خود را پیگیری می کند.

پادووانی قرار است روز دوشنبه با تهیه بلیط هواپیما از سوی باشگاه استقلال به تهران منتقل شده تا ادامه درمانش در تهران و زیر نظر پزشکان استقلال صورت گیرد. این بازیکن به یقین نمی تواند تا پایان فصل استقلال را همراهی کند و زمان دقیق بازگشت او به مستطیل سبز مشخص نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها