منچستریونایتد و لیورپول تیم های دوم و سوم لیگ برتر انگلیس در هفته سی ام این رقابت ها برای جنگ نایب قهرمانی به مصاف هم رفتند که این دیدار را شیاطین سرخ با پیروزی پشت سر گذاشتند. با این نتیجه نایب قهرمانی منچستریونایتد قطعی به نظر می رسد.
کد خبر: ۱۱۲۸۷۹۵
در بازی بزرگ هفته داور خواب بود! (گزارش تصویری)

به گزارش جام جم آنلاین ، بازی بزرگ هفته بین منچستریونایتد و لیورپول روز گذشته از ساعت 16 آغاز شد و با نتیجه دو بر یک به سود یونایتد به پایان رسید. حالا سرخ های شهر منچستر با این پیروز خانگی مقام دوم خود را با 65 امتیاز تثبیت کردند.

لیورپول هم با 60 امتیاز در رده سوم باقی ماند و این احتمل وجود دارد جایگاه خود را از دست بدهد.

هر دو گل منچستر یونایتد را مارکوس راشفورد در دقایق 14 و 24 به ثمر رساند. در ادامه بایلی در دقیقه 66 دروازه تیم خودی را باز کرد تا یکی از گل‌های لیورپول جبران شود.

اما این دیدار پر از صحنه های بحث برانگیز داوری بود، در واقع داور این مسابقه بارها برای لیورپول خطا نگرفت و در یک صحنه نیز به طور قطعی پنالتی لیورپولی ها را نادیده گرفت.

5 صحنه جنجالی دیدار بزرگ هفته را با هم مرور می کنیم:

1- آنتونیو والنسیا اینگونه با لگد سادیو مانه را هدف می گیرد و داور هم هیچ عکس العملی در برابر این حرکت خطرناک ندارد:

2- در این صحنه باز هم رد پای آنتونیو والنسیا دیده می شود. توپ واضحا به دست او برخورد کرده است اما باز هم داور واکنشی نسبت به این اتفاق ندارد و از آن می گذرد. در واقع داور این خطای واضح را ندیده است:

3- اینجا زمانی است که پنالتی لیورپول گرفته نشده است. مروان فلاینی خطای بسیار واضحی را روی سادیو مانه انجام داده است اما داور هیچ واکنشی نشان نمی دهد:

4- اینجا هم راشفورد ستاره میدان که هر دو گل منچستریونایتد را به ثمر رساند اینگونه روی ترند الکساندر آرنولد تکل می زند که این یکی هم نادیده گرفته می شود:

5- خطای بارز اشلی یونگ مدافع منچستریونایتد که قصد متوقف کردن محمد صلاح را دارد هم دیده نشد:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها