سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از مشاهده گزارش یک شبکه خارجی در پیست اسکی دربندسر حضور یافت.
کد خبر: ۱۱۲۷۵۸۱
رمزگشایی از دلیل حضور کی‌روش در دربندسر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، چندی پیش کارلوس کی روش به همراه دستیارانش در پیست اسکی دربندسر حاضر شد و بازدیدی از این مجموعه داشت.

در حالی که تصور می شد سرمربی تیم ملی فوتبال برای اسکی به این پیست رفته باشد، بعد از بازدید از این مجموعه دربندسر را ترک کرد و دلیل حضورش به ابهامی برای علاقه مندان به فوتبال و اسکی تبدیل شد.

در حالی که این روزها مسابقات آسیایی اسکی آلپاین در مجموعه پیست اسکی دربندسر برگزار می شود، عضو کمیته برگزاری این مسابقات درباره حضور کارلوس کی روش توضیحاتی را ارائه کرد.

مهدی کیادربندسری، عضو هیات مدیره پیست اسکی دربندسر در این باره به «ورزش سه» گفت: یک روز به ما اطلاع دادند که سرمربی تیم ملی فوتبال قرار است به پیست دربندسر بیایند و تقریبا به صورت سرزده این اتفاق رخ داد. دعوتی هم از کارلوس کی روش صورت نگرفته بود؛ اما ما از حضور وی در پیست استقبال کردیم.

وی افزود: البته وقتی از کی روش درباره دلیل حضورش سوال پرسیدیم، او پاسخ داد که گزارشی از پیست دربندسر که چندی پیش در شبکه سی ان ان پخش شده بود را دیده است. به همین دلیل برایش جالب بود که یک بار از نزدیک امکانات و شرایط پیست اسکی دربندسر را مشاهده کند.

عضو هیات مدیره پیست اسکی دربندسر در پایان گفت: این روزها که درگیر برگزاری مسابقات آسیایی هستیم. امیدواریم که کی روش در آینده بازهم در اینجا حضور پیدا کرده و حتی اگر علاقه داشت اسکی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها