مرسدس بنز در یوتیوب، سری ویدئوهای جالبی را منتشر می‌کند. قبلاً شاهد معرفی لوکس‌ترین محصولات این کمپانی و البته ناگفته‌ترین داستان‌های مرسدس بوده‌ایم و هم‌اکنون نیز لیست 5 تایی از الزامی‌ترین تکنولوژی‌های ستاره سه پر اشتوتگارت منتشر شده است.
کد خبر: ۱۱۲۷۵۵۶
پنج فناوری برگزیده مرسدس بنز +عکس و فیلم

به گزارش جام جم آنلاین از پدال، این لیست به اندازه ویدئوهای قبلی هیجان‌انگیز به نظر نمی‌رسد اما هنوز جزئیات پنهان شده‌ای وجود دارند.

اگر این لیست را کنار یکدیگر قرار دهید یک پیشرانه AMG را خواهید داشت!

پنجمین تکنولوژی الزامی مرسدس بنز صندلی‌های ویژه چند وضعیتی می‌باشند. نیازی به گفتن نیست که راحتی سرنشینان چقدر برای این خودروساز مهم است.

پس از این صندلی‌ها باید به دستیار باد مخالف اشاره کرد. سیستم مورد نظر برای محصولات بزرگ‌تر این کمپانی همچون ون اسپرینتر طراحی شده تا در زمان‌هایی که باد شدیدی در جاده می‌وزد راننده کنترل بهتری روی خودرو داشته باشد.

سومین ویژگی الزامی از نظر خود مرسدس، کابین بدون آلرژی می‌باشد. ژرمن‌ها از فیلترهای کابین گوناگون به منظور جذب ذرات آلرژی‌زا استفاده می‌کنند. اگر به ذرات گوناگون آلرژی داشته باشید قطعاً این ویژگی را خواهید ستود.

دومین ویژگی الزامی مورد بحث هم کنترل سواری جادویی است. این سیستم جاده پیش‌رو را اسکن کرده و سپس داده‌های به دست آمده را به سیستم تعلیق می‌فرستد بنابراین سواری خودرو نرم‌تر می‌شود.

و اما الزامی‌ترین تکنولوژی مرسدس «Fit and Healthy» نام دارد. این سیستم با استفاده از حسگرهای گوناگون روی فرمان علائم حیاتی راننده را کنترل می‌کند. شاید این سیستم کمی در کارها دخالت کند اما یک راننده سالم حتماً راننده‌ای ایمن خواهد بود.

همه‌ لیست‌ها جذاب و هیجان‌انگیز نیستند. در کل این‌گونه ویدئوها نه تنها باعث افزایش اطلاعات عمومی درباره تاریخچه کمپانی‌ها می‌شوند بلکه نشان دهنده برخی جزئیات جذاب نیز هستند. سرگرمی و اطلاعات عمومی ترکیب فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها