فردی که در پوشش مامور پلیس راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های نواب و جمهوری از شهروندان اخاذی می‌کرد، به دام پلیس افتاد.
کد خبر: ۱۱۲۷۳۳۴
مامور قلابی دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، فردی که در لباس پلیس راهنمایی و رانندگی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، توسط تیم بازرسی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، دستگیر شد.

بر پایه این گزارش بعد از تماس‌های مردمی با سامانه 197 و ذکر این مطلب که یک نفر با مشخصات معلوم در محدوده خیابان نواب و جمهوری به عنوان مامور پلیس راهنمایی و رانندگی از افرادی که بدون داشتن طرح وارد محدوده می‌شدند و یا جرائم دیگر را انجام می‌دادند اخاذی می‌کرد شناسایی این فرد در دستور کار ماموران بازرسی پلیس راهور قرار گرفت.

بعد از اعزام ماموران به محل مورد نظر و بررسی موضوع فرد مورد نظر که به لباس راهور و درجه سروانی در آن محدوده در حال فعالیت بود توسط پلیس دستگیر می‌شود.

متهم در پاسخ به سؤال خبرنگاران گفت: لباس پلیس را به قیمت 60 هزار تومان خریداری کرده و بیسیمش نیز تقلبی است.

مامورنما بیشترین پولی را که در این بازه زمانی از مردم کلاهبرداری کرده 500 هزار تومان اعلام کرده است.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور با اعلام این مطلب که هم اکنون تعداد شکات 8 تا 9 نفر هستند اعلام کرد این فرد برای بررسی و تحقیقات بیشتر در اختیار دستگاه قضایی قرار خواهد گرفت.

این مرکز به افرادی که اعتراض در خصوص خلافی خودرو دارند اعلام کرد که می‌توانند با مراجعه به هیأت‌های رسیدگی پاسخ شکایت خود را دریافت کنند؛ همچنین آموزشگاه‌های راهنمایی و رانندگی در خصوص گواهینامه به صورت شفاف عمل می‌کنند بنابراین نیازی نیست که شهروندان در این امور و برای تسهیل کار خود به افرادی مراجعه کنند که کاری جز شیادی و کلاهبرداری ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها