لئوناردو پادوانی که با یک مصدومیت سنگین و خطرناک مورد عمل جراحی قرار گرفته است افسوس و حسرت خود را بابت بازی نکردن در دربی نشان داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۸۶
حسرت بزرگ پادوانی روی تخت بیمارستان

به گزارش جام جم آنلاین ، مدافع مصدوم استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال از بازیکنان این تیم تشکر کرد و برد دربی را به آن‌ها تبریک گفت.

پادو که در بازی با فولاد به شدت مصدوم شده است در این مصاحبه گفت: «قبل از دربی برای بازیکنان پیام فرستادم و برای آنها آرزوی موفقیت کردم تا با برد زمین را ترک کنند. با وجود شرایطی که در بیمارستان دارم، درخواست کردم که حتما دربی را ببینم و برای من تلویزیون فراهم کنند تا این اتفاق رخ دهد و از برد تیم بسیار خوشحال شدم و لذت بردم. بعد از بازی نیز کادرفنی و بازیکنان به من لطف داشتند و با هم صحبت کردیم و همه برد را به من تقدیم کردند. از همه تشکر می‌کنم که به یاد من بودند اما ای کاش من کنار تیم بودم و می‌توانستم در این برد نقش داشته باشم. برای استقلال آرزوی موفقیت در بازی‌های بعدی دارم و امیدوارم تیم ما باز هم بتواند هواداران را خوشحال کند. شرایط من بهتر شده و امیدوارم همچنان بهتر از قبل شوم و بتوانم در کنار تیم محبوبم و هوادارانی که این مدت برای من بهترین‌ها را خواستند، حضور داشته باشم.»

بعضی از بازیکنان استقلال برد دربی را به این مدافع برزیلی تیم‌شان تقدیم کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها