ابراهیمی در گفت‌و‌گو با جام‌جم:

فیلمنامه دکتر ماهان مرا جذب کرد

بازیگر سریال خانواده دکتر ماهان گفت: توجه به مساله حفاظت از محیط‌زیست امری ضروری است و امیدوارم ساخت سریال دکتر ماهان سنگ بنای تولید آثاری دیگر در تلویزیون با موضوع حفاظت از محیط‌زیست باشد.
کد خبر: ۱۱۲۶۵۴۰
فیلمنامه دکتر ماهان مرا جذب کرد

شیوا ابراهیمی، بازیگر سریال خانواده دکتر ماهان به جامجم گفت: در روزهای پیشتولید سریال خانواده دکتر ماهان هستیم و تا چند روز آینده تولید این سریال آغاز میشود. وی یادآور شد: خوشحالم که در این سریال بازی میکنم. مطمئنا حضورم در این سریال دلایل مختلفی داشته است؛ کار کردن با راما قویدل برایم خوشحالم کننده بوده و البته «خانواده دکتر ماهان» دومین همکاری من با راما قویدل است. این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: فیلمنامه سریال خانواده دکتر ماهان نیز مرا جذب کرد و عوامل دیگری نیز تاثیر داشتند که از حضورم خوشحال هستم.

ابراهیمی تاکید کرد: زمینه اصلی این سریال به حفاظت از محیطزیست میپردازد. به طور حتم تلویزیون بزرگترین رسانهای است که داریم، اما فکر میکنم در این رسانه به مساله حفاظت از محیطزیست کمتر پرداخته شده است. وی اظهار کرد: معتقدم سریال خانواده دکتر ماهان میتواند آغازگر تولید آثار در تلویزیون با موضوع حفاظت از محیطزیست باشد و این مساله امروز بسیار جدی و جهانی است.

ابراهیمی گفت: باید به مساله حفاظت از محیطزیست بیشتر اهمیت دهیم و روی این موضوع بیشتر سرمایهگذاری شده و اطلاعات بیشتری هم به مردم داده شود.

وی تاکید کرد: درباره محیطزیست، حفاظت از آن و تاثیری که روی زندگی ما دارد، نکات بسیاری نمیدانیم و باید درباره این موضوع اطلاعرسانی شود و معتقدم سریال خانواده دکتر ماهان میتواند در این زمینه اقدام مناسبی باشد.

این بازیگر تلویزیون اظهار امیدواری کرد همه مردم با موضوع محیطزیست بیشتر عجین شوند و این موضوع جدی تر مورد توجه قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها