شهردار تهران اعلام کرد که در روزهای پایانی سال تغییری در ساعات و محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد اعمال نخواهد شد و شهرداری دست به اقداماتی نمی‌زند که برای مردم مشکل ایجاد شود.
کد خبر: ۱۱۲۶۳۷۱
طرح‌های ترافیکی پایتخت در روزهای پایانی سال

به گزارش جام جم آنلاین، محمدعلی نجفی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیک تهران در روزهای پایانی سال اظهارکرد: در این مورد جلسات مختلفی برگزار شده و با فرمانده راهور تهران هم در این زمینه صحبت کرده‌ایم. ما تمام تلاشمان را برای روان‌سازی ترافیک می‌کنیم؛ اما توجه داشته باشید که در اسفندماه تعداد سفرها در شهر تهران بیشتر می‌شود و در نتیجه به طور طبیعی ترافیک هم افزایش می‌یابد.

وی درباره اینکه آیا ممکن است ساعات و محدوده اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای پایانی سال به منظور مدیریت ترافیک تغییر کند یا خیر؟ به ایسنا گفت: چنین تصمیمی نداریم و این تصمیمات مگر در موارد اضطرار مانند آلودگی هوا یا یکی دو روز آن هم در صورت حاکم شدن شرایط خاص در تهران اجرا شده و در مواقع دیگر اجرا نمی شود.

شهردار تهران با اشاره به تردد شهروندان در اسفندماه اظهارکرد: مردم در اسفندماه تردد زیادی برای خرید و انجام امور مربوط به نوروز و ... دارند و ما تمایل نداریم که به محدوده زوج و فرود و مواردی دست بزنیم که برای مردم مشکل ایجاد کند و همانطور که گفتم تنها ممکن است برای آلودگی هوا یا برای یکی دو روز که شرایط خاصی در تهران حاکم باشد چنین تصمیماتی گرفته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها