برنامه «عندلیب» که از شبکه رادیویی ایران پخش می شود،به باز تولید و پخش آثار موسیقی طنز ایرانی پس از هشتاد سال می پردازد.
کد خبر: ۱۱۲۵۹۷۵
«عندلیب» برای اولین بار موسیقی طنز ایرانی را باز تولید می کند

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران آثاری از مرحوم بدیع زاده و پرویز خطیبی در «عندلیب» تنها برنامه تخصصی موسیقی رادیو ایران تقدیم حضور شنوندگان این شبکه رادیویی می شود.

لازم به ذکر است بخشی از ترانه «یکی یه پول خروس »مرحوم بدیع زاده که در آرشیوهای خصوصی یافته شده و تا کنون توسط عموم شنیده نشده در عندلیب این هفته بازتولید و پخش خواهد شد.

با توجه به بازخوردهایی که از مخاطبان موسیقی در سطح جامعه دیده می شود، موسیقی هایی که با عنوان پاپ ایرانی در این سالها تولید شده است، با اینکه در مواقعی با اقبال عمومی مواجه شده اما از نظر ماندگاری آنچنان که باید و شاید در میان عموم جامعه جایگاه ویژه ای نیافته اند و اغلب از این لحاظ با موسیقی هایی که در دهه های گذشته در ایران با عنوان پاپ ایرانی تولید شده اند قابل مقایسه نیستند.

به نظر می رسد در این میان حلقه مفقوده ای وجود دارد که در برنامه «عندلیب »با حضور کارشناسان حوزه موسیقی در پنجشنبه هفته گذشته و این هفته مورد بررسی قرار گرفته است.

«عندلیب» به نویسنده و تهیه کنندگی سعید مبشری، گویندگی داوود حیدری و کارشناسی و اجرای علیرضا امینی پنجشنبه و فرید رضایی، پنج شنبه ها ساعت ۲۲ از رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها