رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری فردی که به فروش واحد آپارتمانی اجاره‌ای خود به پنج نفر اقدام کرده و از این طریق یک میلیارد و 620 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود با تلاش ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۵۹۳۹
فروش آپارتمان اجاره‌ای به 5 نفر

به گزارش جام جم، سرهنگ جواد صفایی گفت: در پی چندین فقره پرونده شکایت از کلانتری 44 ولدآباد به پلیس آگاهی استان البرز مبنی بر کلاهبرداری و فروش مال غیر، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی گفت: براساس اظهارات مالباختگان، متهم که در یک بنگاه معاملات ملکی مشغول به کار بود با سوءاستفاده از موقعیت شغلی‌اش، خانه‌ای را که در اجاره‌اش بوده به پنج نفر همزمان فروخته است. متهم در ازای فروش آپارتمان، مبلغ یک میلیارد و 620 میلیون ریال به اضافه یک باب مغازه را از شکات کلاهبرداری کرده است.

صفایی افزود: ماموران با انجام اقدامات گسترده میدانی محل اختفای متهم را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز عنوان کرد:متهم در بازجویی‌های ماموران به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری و فروش مال غیر به پنج نفر اعتراف کرد و با قرار وثیقه قانونی دو میلیارد ریالی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها