فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۱۲ کیلوگرم تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۵۰۷۷
شلیک ماموران به خودروی قاچاقچیان در شاهرود

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سردار قاسمی درتشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از دریافت خبری مبنی بر انتقال ده‌ها کیلو تریاک از استان سیستان و بلوچستان به یکی از استان های شمالی کشور، فورا ۳ اکیپ از ماموران زبده این پلیس بهمراه اکیپی از مرکز استان محورهای مواصلاتی شهرستان را تحت پوشش قرار دادند.

وی افزود: پس از شناسایی خودروهای حمل مواد در یکی از جاده های اطراف شاهرود به نامبردگان دستور ایست داده شد که رانندگان خودروها بدون توجه به فرمان پلیس متواری شده و از تجهیزات نصب شده بر روی خودرو در راستای فرار از چنگ ماموران استفاده کردند.

این مقام ارشد انتظامی به تیراندازی ماموران به خودروی قاچاقچیان اشاره کرد و افزود: درنهایت ماموران با استفاده از اسلحه وبا هدف قرار دادن لاستیک‌های خودرو، خودروهای مورد نظر را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه این عملیات در نیمه های شب صورت گرفت گفت: قاچاقچیان جوان پس از زمین‌گیر شدن، خودروهای خود را رها و با استفاده از تاریکی شب قصد فرار داشتند که ماموران ورزیده پلیس مبارزه با مواد مخدر با تعقیب آنان در نهایت هر ۶ قاچاقچی را دستگیر کرده و در بازرسی از خودروها ۱۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند.

سردار قاسمی از تشکیل پرونده در این خصوص خبر داد و گفت: متهمین پس از بازجویی‌های انجام شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها