بارسلونا، لیونل مسی، والورده و لوییس سوارز شبی رویایی پشت سر هم گذاشتند. یک مسابقه فوتبال مگر چقدر می تواند رکورد داشته باشد؟ چنین رکورد زنی کاری است که فقط از مسی و دوستانش برمی آید.
کد خبر: ۱۱۲۵۰۷۰
طرح هایی ویژه برای رکوردزنان شگفت انگیز +گزارش تصویری

به گزارش جام جم آنلاین ، بارسایی ها دیشب تا توانستند رکورد شکستند.

اینستاگرام رسمی سایت brfootball طرح هایی را در رابطه با رکوردشکنی ها و اتفاقات مهم شب گذشته منتشر کرده است.

1- لوییس سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا دیشب کاری کرد کارستان. سه گل زد و دو پاس گل داد. هر چقدر نیمار بیشتر درباره گرفتن توپ طلا ادعا دارد این سوارز است که به آن نزدیک می شود!


2- لیونل مسی نخستین بازیکنی در تاریخ لالیگاست که به 36 تیم گل می زند. او شب گذشته هم دو بار موفق به گلزنی شد. این طرح برای گلزنی او به 36 تیم لالیگایی است:

3- کوتینیو، گران ترین بازیکن تاریخ باشگاه بارسلونا شب گذشته یک گل بسیار زیبا به ثمر رساند، این نخستین گل لالیگایی این ستاره برزیلی بود:

4- سوارز نخستین بازیکنی در لالیگاست که در یک مسابقه در زدن پنج گل سهیم است. او سه گل زد و دو پاس گل داد. مسی نیز بیشترین تعداد پاس گل را در تاریخ لالیگا با پاسی که به سوارز داد به نام خود کرد:

5- این طرح زیبا نشان می دهد مسی در سال های اخیر به تمامی اسطوره های این باشگاه پاس گل داده است:

6- باز هم مقایسه مسی و رونالدو . مسی تا اینجای فصل 28 گل زده و 38 مرتبه به میدان رفته است. رونالدو نیز 28 گل را در 31 مسابقه به ثمر رسانده است. پس حداقل از لحاظ آمار رونالدو بهتر است:

7- مسی تا به حال 369 گل در لالیگا زده که از این لحاظ رکورددار است. او در کل تاریخ لالیگا هم از لحاظ پاس گل داد یکه تاز است؛ 148 پاس گل.

8- او با این آمار پادشاه لالیگاست.. :

9- یک طرح ویژه دیگر برای تعداد پاس گل های او در لالیگا:

10- بارسلونا 32 مسابقه است که نباخته تا رکورد شاهکار دیگری ثبت شودک

11- و در انتظار یک اتفاق بزرگ... این یک فیلم نیست، طرحی است برای قهرمانی قریب الوقوع بارسلونا دراین فصل از رقابت های لالیگا:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها