دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس حکم توقیف اموال باشگاه نفت نوین را گرفت.
کد خبر: ۱۱۲۵۰۲۴
حکم توقیف اموال باشگاه نفت در دست بیرانوند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ، در حالی که مالکان جدید باشگاه نفت تهران از زمان آغاز کارشان در این باشگاه تا حدی به اوضاع بحرانی این تیم سر و سامان داده و ضمن پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان فعلی، بخش اندکی از بدهی های این باشگاه را هم پرداخت کرده اند اما با توجه به گستردگی آرای مالی ای که در سال های اخیر علیه نفت تهران صادرشده است، کامران فردوسی و گروهش کار سختی برای پرداخت تمام بدهی ها دارند.

علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس و تیم ملی ایران یکی از مهم ترین طلبکاران نفت است که با وجود پیگیری های فراوان تاکنون نتوانسته است مطالباتش را از این باشگاه دریافت کند‌. برهمین اساس مصطفی سلیمانی وکیل بیرانوند حکم توقیف اموال باشگاه نفت را دریافت کرده است.

سلیمانی با تائید این امر اظهار داشت: این حکم به مالک باشگاه نفت تهران ابلاغ شده است و او ۱۰ روز فرصت دارد برای جلوگیری از توقیف اموال باشگاه مطالبات بیرانوند را پرداخت کند‌. درصورتی که این امر محقق نشود از طریق مراجع قضائی برای اجرای حکم اقدام می کنیم.

حال باید دید آیا کمیته ای که در باشگاه نفت تهران برای رسیدگی به مطالبات طلبکاران تشکیل شده است، می تواند تکلیف طلب ۸۷۹ میلیونی بیرانوند را مشخص کند یا خیر؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها